Huumoria kehiin...

  • Viestiketjun aloittaja Äikiliini
  • Ensimmäinen viesti
Äikiliini
Kertokaahan hyvät kanssatallaajat, mitä hauskaa sanoit tai teit synnytyksen aikana, tarkoitan siis jo sairaalassa ollessa?

Itse muistan pikkukakkosta maailmaan työstäessäni (auki olin jo 7-8 senttiä) tokaisseeni mm. "olevan niin hauskaa, että saattaa olla aika iso kynnys yrittää kolmatta, koska se ei voi mennä näin hyvin" ja kätilön kysyessä kipua asteikolla 1-10 sanoin naureskellen että "tällä hetkellä -10, esikoista synnyttäessäni vähintään 180"! Tiedä häntä oliko sitten kokemuksesta hyötyä ilokaasun naukkailussa...ekassa synnytyksessä ajoitus oli aina päin :headwall:
 
titza
minä sanoin että "ei tämä kyllä tänään synny" ja "ota kätilö se vauva jo ulos.." :) mutta onko tuo nyt hauskaa siitä en tiedä. oli vissiin liian hoppu itsellä saada tuo kakkonen ulos,kun kesti jopa 5 tuntia koko synnytys.
 
MeikäMamma
Ei tää varmaan hauskaa oo ja kai ihan yleinen tuntemus, mutta mä siellä karjuin, että ei sieltä mitään vauvaa tule kun paskan vaan saan ähistettyä :) Kätilö vaan sanoi, että anna vaan paskan tulla niin vauvahan sieltä tupsahti :)
 

Yhteistyössä