Huuliherpes ja uimahalli?

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
ap
Mietin tässä, että uskallankohan mennä tänään uimahalliin, kun eilen puhkesi herpes. Ei kai se voi kloori veteen tarttua? Mutta voiko kloorista olla jotain haittaa sille herpekselle? Onko kellään tietoa?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No ei se tosiaan veden mukana mihinkään tartu. Rikkoutunut iho tosin saattaa ärsyyntyä ehkä kloorista, mutta tuskin sekään kuolemaksi on.
Ilmeisesti oma kohtasta kokemusta ei siis ole siittä, et ärsyttääkö se kloori kauheesti. :/
 
..
sulla on varmaan aika pieni se.. itse en kehtaa mennä minnekään muutaku pakosta ku mulle tulee herpes.. mut se leviääkin aina koko leukaan :/

mut ei sen pitäis mihinkään levitä.. pieneen herpekseenhän voi laittaa niitä laastareita? mitä ne mainostaa noihin.. se suojais sua niin ei menis pöpöjä siihen rakkulaan..
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
sulla on varmaan aika pieni se.. itse en kehtaa mennä minnekään muutaku pakosta ku mulle tulee herpes.. mut se leviääkin aina koko leukaan :/

mut ei sen pitäis mihinkään levitä.. pieneen herpekseenhän voi laittaa niitä laastareita? mitä ne mainostaa noihin.. se suojais sua niin ei menis pöpöjä siihen rakkulaan..
No kerran pari vuodessa kun on toi rakkula, niin siihen on niin tottunu, et ei häpee oikei ees enää sitä. Ja noh, tällä kertaa se on tossa ylähuulen reunassa, huulessa, ei mee ees huulen rajan yli. Et se laastari voi olla aika hankala laittaa tohon huuleen.
 

Yhteistyössä