Huuked

Juho (Huuked Labs)
Alkuperäinen kirjoittaja manna:
HUOM! ja itse saa tietenkin maksaa kulut, jos lähettelee multimediaviestejä. Jos ei sit satu kuulumaan puhepakettiin tietty määrä niitä.
Huuked ei käytä multimediaviestejä tiedostojen siirtoon, mikä mahdollistaa kuvien ja muiden tiedostojen siirtämisen alkuperäisessä tarkkuudessaan. Tämä ei multimediaviesteillä ole mahdollista. Tiedostojen siirtoon käytetään kuitenkin puhelimen datayhteyttä, joten suosittelemme ehdottomasti kiinteän datapaketin hankkimista jos sellaista ei vielä perheessänne ole.

Ja kuten Pinki totesi, tähän ketjuun on Kaksplussan lupa, joten kyseessä ei ole minkäänlainen kalasteluohjelma :)
 
siiri
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Alkuperäinen kirjoittaja Siiri:
Jotenki tuntuu hölmöltä koko homma. Täysin turha juttu tämäkin. Ihmisiä koukutetaan ihan kaikkeen.
Älähän nyt. Kävin tutustumassa ja rekkautumassa ja ihan mielenkiitoiselta jutulta vakutti. Vähän muistutti facebookkia :D
;) no hyvä.
Mut olis nuo jo riittäny aikasemmatkin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Alkuperäinen kirjoittaja Siiri:
Jotenki tuntuu hölmöltä koko homma. Täysin turha juttu tämäkin. Ihmisiä koukutetaan ihan kaikkeen.
Älähän nyt. Kävin tutustumassa ja rekkautumassa ja ihan mielenkiitoiselta jutulta vakutti. Vähän muistutti facebookkia :D
Muistuttaa joo facebookkia. =) Mulla on toisinaan tökkiny kirjautuminen, Opera käytössä, johtuiskohan siitä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Joo tosiaankin facebook minikoossa. :D
Kiitos kaikille mielipiteistä! Muistakaa myös osallistua 1000 euron matkalahjakortin arvontaan niin voitte saada helpon ratkaisun talvilomaongelmiinne!

Pitäisi kai olla otettu jos palveluamme verrataan Facebookiin, vaikka suoraa kilpailijaa sille ei ollutkaan tarkoitus luoda :) . Koimme, että Facebookia on liian vaikea käyttää kännykällä tiedostojen jakamiseen ja myös Facebook ikävä kyllä pakkaa kuvia, jolloin kuvanlaatu heikkenee huomattavasti. Nykyään kun ihmisillä alkaa olla jopa 8 Megapikselin kännykkäkameroita, olisi mahdollista ottaa varsin hyvälaatuisia kuvia vaikka kehittettäväksi asti jos palvelut vain säilyttäisivät alkuperäisen kuvanlaadun. Myös videokuvaaminen kännykällä on yleistynyt hurjasti, mutta videoiden siirtoon privaatisti ei ainakaan me olla löydetty ohjelmaa (ellei sitten halua kaikkien nähtäville esim. youtubeen).

Facebookin statuspäivitykset on tarkoitus jatkossa saada suoraan palveluumme, jolloin ei tarvitsisi monelle eri sivustolle käydä päivittelemässä statustaan.
 
krista
Pitääkö kaikkien kavereiden ottaa toi myös käyttöön, jos haluan jakaa kuvia? Mitä maksuja siitä tulee? Ihan mielenkiintoinen juttu muuten, mut ku en oo mikään teknisesti orientoitut ihminen :)
 
kookosta: Palvelua voi käyttää myös netistä. Eli jos kaverisi on jakanut puhelimestaan kuvia sinulle, voit netin kautta käydä lataamassa ne. Voit ladata tiedostot ilman rekisteröitymistäkin jos kaverisi on lähettänyt sinulle suoran jakolinkin, mutta kuvien kommentointi ym. "yhteisöllinen" toiminta vaatii luonnollisesti rekisteröitymistä.

hmm: Omalta koneelta kännykkään tapahtuva jako ei ainakaan vielä ole mahdollista, koska emme tallenna kuvia palvelimelle (mikä puolestaan lisää käyttäjien tietoturvaa). Toisinpäin homma kuitenkin siis toimii.

krista: Kavereidesi ei tarvitse ladata sovellusta kännykkäänsä jotta voisivat vastaanottaa tiedostojasi, vaan voit lähettää heille jakolinkin suoraan sovelluksesta. Maksuja ei tule muusta kuin tiedonsiirrosta ja siitäkin vain jos liittymään ei kuulu kiinteää datapakettia. Tavoitteenamme on ollut luoda palvelusta niin yksinkertainen, ettei todellakaan tarvitsisi olla teknisesti orientoitunut, joten tyhmiä kysymyksiä ei ole :)!

IlmanNikkiä: Kukaan ei hyödy linkkiä klikattaessa vaan seuraamme sillä vaan liikenteen määrää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rontto:
Miten saan profiiliin kuva?
Ainakaan oman koneen kansiosta ei tunnu onnistuvan.

Kokeilen siis koneella tätä, koska oma puhelin ei sovellu tähän lainkaan ..
Siinä on 'selaa'-namiska kuva kohdassa, siitä pitäisi päästä kansioihin suoraan. Samalla tavalla, kuin täällä palstalla. Minä en päässyt kirjautumaan, kun kokeilin,, pitänee kokeilla uudestaan.
 
Tyhmä kysyy: voiko kuvia laittaa jakoon, kun on rekkautunut internetissä tuonne Huukediin? Eli meneekö samalla sivustolla ja salasanoilla sitten kännykän kautta mahdollisesti?
Arvelen, että se pitää ensin tietty ladata kännyyn, mutta siis muuten meneekö noin?
 
Kääk! Lisää (tyhmiä?) kysymyksiä Herra Huukedille: jaoin eilen kuvan harvoille ja valituille kamuille, näkyi Nyt!:ssäkin että perille mennyt. Mutta enää sitä ei näy. :eek: Omat jaot -kansiokin näyttää että ei ole jaettuja kansioita. Mistä mahtaa johtua?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja Rontto:
Miten saan profiiliin kuva?
Ainakaan oman koneen kansiosta ei tunnu onnistuvan.

Kokeilen siis koneella tätä, koska oma puhelin ei sovellu tähän lainkaan ..
Siinä on 'selaa'-namiska kuva kohdassa, siitä pitäisi päästä kansioihin suoraan. Samalla tavalla, kuin täällä palstalla. Minä en päässyt kirjautumaan, kun kokeilin,, pitänee kokeilla uudestaan.
Ei onnistu. Nyt mä olen kokeilut jo 5 kertaa.. ei tule kuvaa lainkaan :eek:
 
Jätkä: Samoilla salasanoilla mennään sekä netissä että kännykässä, joten ei ole väliä kummassa rekisteröityy palveluun. Jos ehdit jo rekisteröityä netissä, niin ladatessasi sovelluksen kännykkääsi vastaat vaan "ei" kysymykseen "rekisteröidy uutena käyttäjänä?".

enigma ja Rontto: Palvelu on vielä Beta-vaiheessa, joten valitettavasti tällaisia ongelmia saattaa vielä esiintyä. Yritämme selvitellä mistä teidän pulmanne johtuu, mutta yleensä kannattaa kokeilla:

1. käynnistää kännykkäsovellus uudelleen (niin että kokonaan sulkee sovelluksen valikosta valinnat-->poistu)

2. kirjautua nettisivulta ulos ja uudelleen sisään.

Jos pystytte näidenkin toimenpiteiden jälkeen toistamaan ongelmanne, voisitteko ilmoittaa käyttämänne puhelinmallin tai internetselaimen niin voimme tutkia mistä ongelma johtuu.
 
mitä järkeä?
kokeilin vaan eipä tuo tuntunu toimivan. kokeilin sekä operalla että safarilla, pitäskö tän toimia mäkillä? mun mielestä ei oo mitään järkeä tässä koko softassa, mikä sen tarkotus siis on? jakaa lennosta jotain kuvia nettiin niinkö?

satun nyt tietämään että mun kaverit käyttää facebookia kännykällä, jakavat myös kuvia facebookkiin kännykän kautta eikä siinä oo mitään ongelmia. miten tolla kuvien pakkauksella on mitään tekemistä tän kuvien jakamisen kanssa? noi facebookiin kännykällä ladatut kuvat näkyy ihan hyvin, ei niistä liene tarkotuskaan tehdä mitään seinänkokosia julistevedoksia, vai? sit tietysti jos huuked on osittain siihen tarkotettu (eli lataat kuvat kännykästä palvelimelle, viet sieltä suoraan samalla johonki ifoloriin tms. ja tilaat lakanat) niin sit ymmärrän ton pointin.

vielä yks juttu jossa ei mun mielestä oo mitään järkeä... jos siis mä lataan tonne kuvat kännykästä ja lähetän kaverilleni linkin hänen kännykkäänsä että käys kattomassa mitä kuvia latasin niin anteeks mutta :LOL: mitä hemmetin väliä sillä kuvan pikselikoolla silloin on jos kaverini kattoo niitä samoja kuvia myös kännykkänsä välityksellä pienestä näytöstä :D

suosittelisin myös että testaatte tätä puolivalmista softaa jossain pienemmässä suljetussa ryhmässä ennenku julkasette sitä isommille ryhmille. on aika noloa jos pistetään puolivalmiste markkinoille ja se menee ns. reisille. ainoastaan microsoft pystyy sen tekemään ja tekee vielä voittoaki sillä.

lisään vielä että en ole kilpailevan yrityksen palveluksessa, olen erittäin tyytyväinen DNA:n asiakas mutta tää on kyllä ihan jotain turhaa. keskittykää mieluummin tarjoamaan jotain muunlaista (tarpeellista) softaa, esim. sähköpostien, tekstareiden, kalenterin, osotekirjan varmuuskopiointia. sillä teillä ois isot markkinat.
 

Yhteistyössä