Huuhteluainelokerossa klähmää, miten pois?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "maisa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"maisa"

Vieras
Pesin eilen pesukoneen sitruunahapolla, ja sen jälkeen vielä etikalla, josko tuo olisi lähtenyt, mutta ei auttanut. Irrotin pesuainekotelon ja liotin vuorokaufden kuumassa, ja hammasharjalla pesin sen mitä pystyin.
Edelleen siellä on krämmäleitä, mihin ei pääse käsiksi. Miten mä saan ne pois? Ovat siis ihan tollasta vähän limasta "hyhmää"....

pitäis pestä useesti :) mulla oli sama ongelma, olin liian kauan ollu pesemättä. tiskiharjalla jynssäsin sen jotenkin ja tukin sinne ties mitä pesuaineita ja kuumaa vettä yms ja lopulta sain ne jotenkuten pois.

mistä mä saan tarpeeks ison kattilan? :D Tai mahtaisko se mahtua tohon kymppiin... Hmmm.... Eli sen voi pestä ihan konetiskiaineella?
Kun sitä sen vuorokauden liottelin kuumassa, oli fairyä mukana kyllä aikas paljon...
Keitänkö nukkasihdin samalla? :)

Mie annoin liota myös yön yli pesuaine vedessä ja sitten huuhtelin tulikuumalla vedellä käsisuihkulla sen huuhteluainelokeron ja lähti nimittäin ne möhnät pois,muuten niitä ei sais mitenkään ainakaan meillä sieltä pois :/

Käsisuihku on hyvä. Tulee kyllä myös mieleen, että onko sitä huuhteluainetta ihan pakko käyttää. Enemmän minua haittaisi se mönjä vaatteissa, kun siellä huuhteluainelokerossa.

[QUOTE="vieras";22809278]Käsisuihku on hyvä. Tulee kyllä myös mieleen, että onko sitä huuhteluainetta ihan pakko käyttää. Enemmän minua haittaisi se mönjä vaatteissa, kun siellä huuhteluainelokerossa.[/QUOTE]

No yllätys, että tuli tällänenkin vastaus! Arvaa, kaipasinko sun mielipidettä?? :D

Vähän kyllä epäilyttää tuo keittäminen. Ihan kuumalla mäkin ton sitten vielä huuhtelin, ja muuten tuliki puhtaaksi kyllä, mutta tota räkää jäi sinne vielä vähän, näkyy tosta huuhteluainelokeron ikkunasta... :/

Yhteistyössä