Huuhteluaine

• Viestiketjun aloittaja Softis
  • Ensimmäinen viesti
Softis
Neuvokaas nyt mulle joku hyvä huuhteluaine, joka tekee pyykeistä pehmosia ja se aine ei sais tuoksua kovinkaan paljon/eikä voimakkaasti.
Oon monia kokeillu, mut jostain syystä mä en saa pyykeistäni pehmosia. Vai onko pesijässä vika eikä huuhteluaineissa?
Kertokaapa nyt vinkkejä miten saan pyykkini konepesussa pehmeäksi?

vieras
Käytä nestemäistä pesuainetta niin tulee pyykit pehmeämmäksi. Ja huuhteluaineena mä olen käyttänyt sensitive-versioita, tällä hetkellä kai daily käytössä. Ja ihan pehmeitä pyykkejä tulee :)

Montaa huuhteluainetta kokeillut. Nyt ostin sitten tuota Comfortin conditioning creme -ainetta, jossa pitäis olla jojoba-öljyä (muistaakseni) ja sitä ainakin mainostetaan pehmeän pyykin salaisuudeksi ;) Mutta se kyllä tuoksuu ainakin omaan nenääni aika voimaakkasti...

Alkuperäinen kirjoittaja Syysiloksi:
Montaa huuhteluainetta kokeillut. Nyt ostin sitten tuota Comfortin conditioning creme -ainetta, jossa pitäis olla jojoba-öljyä (muistaakseni) ja sitä ainakin mainostetaan pehmeän pyykin salaisuudeksi ;) Mutta se kyllä tuoksuu ainakin omaan nenääni aika voimaakkasti...
Meillä käytetään kans tuota! Siinä purkissa se tuoksuu kans mun nenääni, mutta kun pyykit on pesty, ei tuoksu niin voimakkaasti.

evp
Salaisuus lienee huuhteluaineen annostelumäärässä. Mitä enempi ainetta sitä pehmoisempaa tulee. Tosin pyyhkeistä liika huuhteluaine vie imukyvyn, mutta lakanoihin ja tavan vaatteisiin, joissa ei ole elastaania (tosin melkein kaikissa on mm. sukat, alusvaatteet, trikoot jen..)

rv24
Ehdottomasti paras huuhteluaine on etikka. Se ei kerry vaatteisiin, ei kuormita luontoa, puhdistaa konetta, tekee vaatteet pehmeiksi ja raikkaiksi. Ja toisin kuin moni luulee niin vaatteet ei haise etikalle.

Yhteistyössä