Huudellaanko peräänne kadulla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nainen25v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nainen25v

Vieras
Olen ihmetellyt viime vuosina, mikä mahtaa olla syy, että miehet usein ehdottelevat, huutelevat ja vislailevat perääni julkisilla paikoilla. Olen kyllä keskivertoa hyvännäköisempi, usein kauniiksi kehuttu 53/170 nainen, mutta en mikään missi. Tykkään kyllä pukeutua naisellisesti, käytän mekkoja, hameita ja korkokenkiä, mutta en käytä paljastavia, hiveän kireitä tai yliseksikkäitä vaatteita. Huutelijat ovat yleensä amiksia, humalaisia, maahanmuuttajia tai ihan vaan juntteja nuoria miehiä. Mitään rumaa/haukkuja en ole saanut kuulla, ehdotteluita toki, mutta useimmiten imartelevia kehuja ulkonäöstäni.

Olen psykologisoinut tuota ehdottelua ja huutelua siten, että koska olen keskitasoinen hyvännäköinen nainen, miehet uskaltavat huudella perääni. Jumalaisen kauniin naisen perään tuskin kukaan uskaltaisi lähteä huutelemaan, eikä vaatimattomamman näköinen herätä huomiota ollenkaan. Toisaalta saattaa olla, että näytän tosi kiltiltä ja helposti huijattavissa olevalta. Olen se tyttö jolta pulsut tulevat pummamaan rahaa, feissareitten ja katukaupustelijoiden ihannetyttö.

Haluaisin nyt kuulla teidän kokemuksianne, huudellaanko peräänne kadulla tai saatteko muutoin suoria ehdotuksia miehiltä. Miten suhtaudutte noihin huuteluihin? Itse aiemmin olin vaan hiljaa, mutta nyttemmin olen alkanut kuittailla takaisin. Jos keskusteluun eksyy miehiä, olisi mielenkiintoista kuulla miesnäkökulma siitä, mikä ihme saa miehen huutelemaan naisen perään.

Ei huudella.
Ehkä sun habituksessa on jotain joka provosoi huutelemaan ja mahdollisesti luulemaan, että huutelulla saavuttaisi jotain?
Paha sanoa kun ei tiedä yhtään millainen olet, tekstistäkään vaikea päätellä varsinkin kun itse sen olet kirjoittanut. :D

Minulle on huudeltu niin kauan kuin muistan, teinistä lähtien. En ole pitkä enkä jumalaisen kaunis. Olen pieni, nätti ehkä seksikäskin. On tullut jos minkälaisilta huuteluita, jopa teinipojilta kun itse ollut jo kolmikymppinen. Kaikenlaiset tallaajat ovat ottaneet asiakseen kommentoida jotain. Mä olen vain naurahtanut tai kuitannut jotain ja mennä viipottanut eteenpäin että lälläslää. Tuskinpa enää huudeltais jos asuisin sellaisessa paikassa että tulis kovasti käytyä ihmisten ilmoilla. Pitänee testata joku kerta vieläkö viehätysvoima on jäljellä ;)

Jaa-a, paha mennä sanomaan miksi huutelevat. Miehet nyt on sellasia.

Olet varmasti kaunis, mutta nuilla mitoilla suosittelisin hieman lihottamaan, koska sullahan on jo muutama kilo alipainoa...

On huudeltu, mutta yleensä ne miehet on porukoissa tai kännissä tai maahanmuuttajia tms. Eli ei kukaan selväpäinen uskalla yksikseen mulle huudella. Se että ei ota MINKÄÄNLAISTA kontaktia hillitsee tuota, jos erehdyt katsomaan tai hymyilemään niin huudellaan helpommin.

Nyttemmin olen mammautunut, enkä enään laittaudu ja pukeudu niin naisellisesti kuin ennen ja saa olla enemmän rauhassakin. Mutta katsekontakteja ja hymyjä mukavilta miehiltä saa huomattavasti enemmän ;) ehkä se johtuu ihan siitäkin miten itse ottaa kontaktia, käveleekö pää lattiassa vai katsooko rohkeasti silmiin sitä vastaantulevaa urosta :D

Vieras nro 7, ei minunkaan tarvitse olla tyrkky. Luitko oleenkaan viestiäni, juuri kirjoitin etten pukeudu seksikkäästi, vaan naisellisesti. Enkä tarvitse miesseuraa, olen viidettä vuotta naimisissa.

Ei huudella ainakaan nykyään, nuoruudesta niin kauan ettei sitä enää ees muista, ehkä juopuneet jotain mölisseet. Jos noin järjestään alettais perään huudella tai varsinkaan ehdotella?? erityisesti kadulla liikkuessa niin katsoisin varmaan onko kuitenkin jotain horatsua päällä. Ei siis tietysti ole ap:n vika jos on naisellinen ja kiinnittää huomiota, mutta ehkä haluaakin kiinnittää?

"Hmm"

voi taisin kuule jo ylpistyä mamujen antamasta huomiosta... vai miten se meni...
Etkö lukenut viestiäni, kirjoitin siinä että uskon itse ettei jumalaisen kauniille naisille viitsitä huudella. Tämän ketjun aloittamisen tarkoitus oli pohdiskella, mikä kenenkin olemuksessa provosoi huutelijoita. Itse ne tiedä mikä se minussa on kiltin ja vähän aran oloisille huudellaan enemmän. Itse olen ainakin joskus yleisvaikutelmalta sellainen neito hädässä -tyyppinen tyttö, joka katselee ympärilleen suurin silmin vähän eksyksissä. Ehkä sellainen provosoi tietyntyyppisiä miehiä.

Katse eteenpäin ja kohdetta kohti, ei mulla ainakaan oo yhtään ylimääräistä aikaa eikä vähääkään mielenkiintoa siihen huuteleeko joku nobody jotain. Jos jää haahuilemaan kadulle silmät suurena niin ehkä tosiaan provosoi komementteja.

Kuule ap, tiedän täysin mitä tarkoitat. Mulle on huudeltu n. 15-vuotiaasta lähtien, eikä vaatetuksella ole mitään merkitystä tässä asiassa. Joskus nuorempana asia ahdisti aika paljonkin, ja tulin silloin tuohon samaan johtopäätökseen, että tällaisille OK-mutta-ei-mikään-missi -tyypeille miehet uskaltavat huudella.

Vieras nro 15, en mielestäni pukeutunut horatsusti, vai mitä te sanotte.

Tänään päällä: vaaleanpunainen lähelle polvea ulottuva trenssitakki, kukallinen kaulahuivi, mustat pitkävartiset kiilakorkosaappaat, lyhyt farkkuhame (joka jäi takin helman alle) ja PEITTÄVÄT harmaat sukkahousut. Saappaan ja takin helman väliin ei jäänyt paljoakaan säärtä näkyviin, ja sekin oli peittävän sukkahousun peitossa... pitkä tukka oli auki. Kannoin kangaskassia ja keinonahkalaukkua. Annoinpa tarkan kuvauksen, näkikö joku minut? :D

Haluan kiinniittää huomiota hyvällä tavalla, en flirttailla pukeutumisellani, enkä siten että perääni huudellaan. En halua pukeutua jätesäkkiin huomion ja huutelun pelossa, minusta minulla on oikeus olla naisellinen mutta miksi toisille naisellisesti pukeutuville huudellaan ja toisille ei.

Noora
:( voi ei.

Suomalaiset harvemmin huutelee. Liikun aika paljon miehen kanssa ja se vähentää huuteluita. Olen huomannut, että mitä enemmän laittaudun, sitä varovaisemmin minua katsotaan.

PerusElovena kiitos viestistäsi. Nyt tiedän että vika ei ole ainakaan mun pukeutumisessani.

Joo miehen kanssa kun liikkuu niin ei kyllä kukaan huutele :D Että miehen käsipuolessa sitä sitten vaan jos haluaa lähteä julkisille paikoille :D

Kuulostipa tutulta. Minut olisi voinut nuorempana hyvinkin laskea tuohon samaan kategoriaan. Jos yhtään lohduttaa, niin kyllä se huutelu aikanaan loppuu. Minulla loppui siinä vaiheessa kun ensimmäinen raskaus alkoi selvästi näkyä. Sen jälkeen tosin olenkin liikkunut melkein aina lapsen/lasten kanssa. Ei myöskään enää ole aikaa/viitseliäisyyttä joka päivä kiinnittää samalla tavalla huomiota omaan ulkoiseen olemukseen. Siinä varmasti ikääntymisen lisäksi suurimmat syyt huutelun loppumiselle. :D

Joitain stalkkereita on lähtenyt seuraamaan tai yrittäneet julkisesti kopeloida. Kannan hälytintä mukanani, enkä epäröi sitä käyttää. Tosin en ole mitenkään hyvännäköinen vaan epäilen, että jokainen nainen saa riesakseen jotain hulluja.

No ei sentäs enää :D Mutta nuorempana kylläkin. Huutelua, viheltelyä, auton valojen räpsäyttämistä jne. Datsunissa tai Mersussa, eipä se miesten tulotasoa tuntunut katsovan. Aikansa kutakin :)

Yhteistyössä