HUS ei ilmoita alueensa hoivakotikuolemia - Koronaan kuolleita huomattavasti ilmoitettua enemmän !

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Et aidosti ole noin
Välillisesti ehkä kun sehän ei liiku vaan asiakkaat kuskataan invataksilla hoitajien saattelemana ja joku muu vois sillaikaa tarvita apua.
Et aidosti ole noin empaattinen ja ajattele kaikkia muita hoidettavia potilaita. Yleensä potilaita laitetaan saattamaan alalle opiskelevat tai sitten on varattu päivä, jolloinka kaikki käytetään kuvauksessa ym.
 
vierailija
Mitä pahaa noissa silmänpohjan kuvauksissa on. Olen sairastanut kaksi kertaa irittiksen ja sairastan reumaan. Ikänäkö on enkä näe kunnolla edes syödä ilman lukulaseja. Äitipuolellani on diabetes ja hän kärsii kuivasta silmänpohjan rappeumasta ja on todella tärkeää että silmät kuvataan vuosittain. Kaikkien ainakin tyypin 1 diabeetikoiden silmät olisi välttämätöntä tarkistaa vuosittain. Jos joku tästä kuvauksesta saa hyötyä niin so what koska näkö on ihmiselle yksi tärkeimmistä aisteista.
Sinä olet poikkeus mut kun näössä ei ollut mitään vikaa ja näkee lukea jopa ilman laseja!
 
vierailija
Et aidosti ole noin

Et aidosti ole noin empaattinen ja ajattele kaikkia muita hoidettavia potilaita. Yleensä potilaita laitetaan saattamaan alalle opiskelevat tai sitten on varattu päivä, jolloinka kaikki käytetään kuvauksessa ym.
Kyllä siellä on koko ajan pula hoitajista. Ei voi edes soittaa sinne kun tarvis apua sen vastaamiseen.
Mun empatiat on kadonnut kauan sitten kun business on kaiken edellä. Se diabeteshoitaja vastasi tekstarilla et täytyy äidin itse soittaa hänelle.
 
vierailija
Nuo vitsit 0,7-hoitajakertoimen hakemisesta koronan kautta rupeavat ikävästi näyttämään tosilta. Tuota foliahattua alkaa kaipailla näitä jatkuvia "vahinkoja" seuratessa.
Sanna Marinin silmäkulmaan saattaa herahtaa kyynel lasten vaikeuksia ajatellessa, mutta mummot ja vaarit laitetaan silmää räpäyttämättä tuhkaksi ja mullaksi. Turha noita on raportteihin kirjata, tulee vain ikävän näköisiä lukuja.
Mitä sanoit?
 
vierailija
oftan tropicamide. Ja sitoo hoitajien aikaa niin et eivät vanhukset pääse ajallaan vessaan > tulehduksia jne.
 
vierailija

Yhteistyössä