Hurmaavaa aamua

Criminal Mind

Aktiivinen jäsen
22.12.2005
14 006
0
38
Mikkeli
Täällä on jo puoltoista tuntia pyöritty. Ulkona sataa lunta, voi jee! Ukko vetelee hirsiä ja ite hörpin aamukaffetta, pikku oravata sotkee sohvaa myslillä ja kattoo nalle puhia. IHANA VIIKONLOPPU :heart: :heart: :heart:

Huomenta täällä sataa vettä ja mä oon ihan onnessani :heart: pääsee lumista eroon :p
Mies myös nukkuu, itse juon aamukahvia tässä kone sylissä ja likka tekee jotain kampausta mun päähän.Poika kattelee muumeja :D

Huomenta =)
Täällä tulee myös lunta. Lapset napottaa mun vieressä tässä sohvalla ja ihme kyllä kuopuskin katselee lastenohjelmia... ainakin hetken...
Ihanaa, kun ei tartte ryntäillä mihinkään suuntaan. Pitäis kyllä pikkuhiljaa päättää, lähdetäänkö tänään Syötteelle vaiko emme :whistle:

Meillä nukkuu kaikki paitsi tämä tissillä oleva tillukkainen, joka raasu heräsi siihen että piti tuhista kakka. Tai tämähän on nukahtanut tähän rinnalle, on enää vaan imevinään.

Täälläkin pyryä ja flunssan viimerippeitä.

Huomenta! Täällä ei sada tällä hetkellä mitään. Kukaan ei nuku eikä sotke paikkoja, kun olen yksin kotona, saan siis nauttia kahvini ja aamulehden ihan rauhassa :)

Yhteistyössä