Hups, tulikohan rikottua lakia??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja o-ou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mikä tämä ap oikein on? Ajelee kännissä ja sivulauseessa tokaisee, että vauvakin piti nukuttaa, siksi kiire hakea siideriä... :(

Siiderit + vauva + autolla ajelu = lastensuojelun asiakas

[QUOTE="aapee";23753611]Painan 68 ja olen 169cm[/QUOTE]

n. 5kg painavampi ja suunnilleen sinun pituinen ystäväni oli yhden sidukan ottanut ja mennyt rattiin, poliisi puhallutti ja oli puolet siitä promillerajasta eli kahdella sidukalla olisi varmaan ollut rajalla? (Jos se nyt tasaisesti kertautuu) ..tämän perusteella ajattelisin, että se raja on ylittynyt, mutta tiedä häntä. Sehän riippuu tosi paljon esim. rasvaprosentista ymv?

voi herranjumala. Onhan tämä provo. Pakko olla,

ap juo alkoholia, ajelee sitten autolla ja vielä hoitaa vauvaa.

Sä et voi olla tosissasi. Kyllä tuo tilanne jo kuuluisi poliisille ja lastensuojelulle. Ja se ettei mies ole juonut niin paljon ei ole mikään selitys.

Käy niin sääliksi teidän vauvaanne. Voi, kumpa olisit jäänyt poliiseille kiinni.

Hihhih ja hahhah, eipä ole provo!! Ajatelkaa, elämä voi olla joillain erilaista kuin sulla!!!! Mulla on vauva, juu, paitsi että tänään se täytti 1vee, eli ei enää niin vauva. JA aatelkaa, nyt haukutte provojen kuninkaaks, Mulla on lisäks kolme vanhempaa lasta aiemmasta liitosta, ovat nyt isällään!!!! Ja mulla on arvostettu ammatti, ja tänään tissuttelen, eli siis tän päivän tissuttelu vesittää kaiken?? Noh, älkää sit tulko kyseleen multa ammatin puolesta neuvoa: sanon teille et ei juoppo vastaa!!

[QUOTE="aapee";23754558]Hihhih ja hahhah, eipä ole provo!! Ajatelkaa, elämä voi olla joillain erilaista kuin sulla!!!! Mulla on vauva, juu, paitsi että tänään se täytti 1vee, eli ei enää niin vauva. JA aatelkaa, nyt haukutte provojen kuninkaaks, Mulla on lisäks kolme vanhempaa lasta aiemmasta liitosta, ovat nyt isällään!!!! Ja mulla on arvostettu ammatti, ja tänään tissuttelen, eli siis tän päivän tissuttelu vesittää kaiken?? Noh, älkää sit tulko kyseleen multa ammatin puolesta neuvoa: sanon teille et ei juoppo vastaa!![/QUOTE]

Edelleen miksi jatkat ketjua kun täällä ei rattijuopolle tukea heru???

Se on aivan sama millaista siun elämäsi muuten on, olet kuinka arvostetussa ammatissa tahansa ja kuinka hyvä ihminen tahansa muuten.

Mutta se ei muuta miksikään sitä että sinä idiootti ryyppäät pienen lapsen kanssa. Ja jo se tekee sinusta kaikesta huolimatta helvetin tyhmän.

Mutta ehkä sitten selvänä tajuat ettei tekosi ollutkaan kovin fiksu, jos kerran fiksuksi itseäsi kehtaat väittää.

Kännisen idiootin/provoilijan kanssa on turha väitellä. Tule huomennailta lukemaan tätä ketjua ja koeta asettua pienen asemaan.

[QUOTE="aapee";23753601]Siis ihan oikeesiko olette sitä mieltä, et harmi ku en jääny kiinni!? Matka oli tosi lyhyt, ja jos kortin olisin menettäny, se olis vaikeuttanu elämäämme radikaalisti. Tunsin oloni hyväksi kuskiksi, en siis todella känniseksi!! En todellakaan astuisi humalassa rattiin!![/QUOTE]

Kaikki rattijuopot tuntevat itsensä loistaviksi kuskeiksi, vaikka promilleja olisi mitä! :kieh: Etkä ollut selvä, jos olit pari sidukkaa juuri juonut...Ja mä oon ainakin oikeesti, sitä mieltä, että harmi ettet jäänyt kiinni. Tuskin kuitenkaan kukaan ajatteli asiaa siltä kantilta (muutakuin sinä itse) että sulta olisi voinut lähteä kortti. Taisi kuitenkin vastaajien suurempana huolena olla, että olisit voinut vammauttaa jonkun viattoman ulkopuolisen tai tappaa hänet/heidät. :(

[QUOTE="aapee";23753601]Siis ihan oikeesiko olette sitä mieltä, et harmi ku en jääny kiinni!? Matka oli tosi lyhyt, ja jos kortin olisin menettäny, se olis vaikeuttanu elämäämme radikaalisti. Tunsin oloni hyväksi kuskiksi, en siis todella känniseksi!! En todellakaan astuisi humalassa rattiin!![/QUOTE]

Ihmettelen sitten suuresti että miksi pitää täällä kysyä, et tulikohan rikottua lakia:whistle: no niin tai näin, niin toivottavasti tajuat ensi kerralla ettei kannata ajamaan lähteä. Niin aina parempi jos pikkaisenkaan epäilyttää..

Yhteistyössä