Huorissa käynti pettämistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana nyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaana nyt

Vieras
Miehen kanssa tästä väiteltiin, hänen kantansa on että ei ole pettämistä minä taas sitä mieltä että pettämistä siinä missä muukin.

Mitäs mieltä muut? Onko mun nuttura liian kireällä?

No kyllä on pettämistä ja mielestäni vielä törkeämpää kuin joku kännipano baari-illan päätteeksi! Huoriin menohan tarkoittaa sitä, että on oikein etukäteen päättänyt panna jotain toista!

Pettämistä on se, minkä suhteen osapuolet sopivat keskenään luottamuksen pettämiseksi. Eli mun suhteessani toi olisi pettämistä jos emme jostain syystä olisi päättäneet yhteisesti että huorissa saa käydä.

[QUOTE="vieras";21912504]No pettämistä on ja sen lisäksi sellaista, että ei saisi anteeksi koskaan. Älä päästä miestäsi yksin Thaimaan reissuille. Outo ukko sinulla.[/QUOTE]

:laugh:

Ei ole pakko Thaimaahan saakka lähteä...

Mutta siis... riippuu siitä, mitä suhteen alussa tai aikana on sovittu.

Miehille seksi on yleensä vain seksiä, naisille siihen usein liittyy tunteita. Eli ymmärrän molempien kannan.

ei se ole pettämistä ja miehen huorissa käydessä saama tippurikin on vain kuin pikku flunssa.
kysypä mieheltäsi voisiko hän sulle seuraavaksi synttärilahjaksi kustantaa miesprostituoidun.

Miehen kanssa tästä väiteltiin, hänen kantansa on että ei ole pettämistä minä taas sitä mieltä että pettämistä siinä missä muukin.

Mitäs mieltä muut? Onko mun nuttura liian kireällä?

mun mielestä pettämistä. Mutta nyt sit heti pyydät ukolta vähän rahaa lainaksi koska aiot käydä elämäsi ensimmäisen ja viimeisen kerran kokeilemassa maksullista miestä....

Yhteistyössä