Huonot muistot mielessä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Minä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Minä"

Vieras
Mulla on sellanen ongelma, et seurustelin aika sikamaisen jätkän kanssa. Josta jäi paljon huonoja muistoja. Ja jotkut asiat sitten vain muistuttaa niistä. Ja en jaksaisi sitä enää.

Esim. eka kesän teki kivat juhannuksena, piti olla yhdes. Ja aattona ilmoittikin että lähtee festareille, ilman mua, eikä siitä keskusteltu. Matkalta laittoi vielä viestiä että oli hommannut sellaisen jutun sinne, mistä minä olin haaveillut. No nyt sitten kun jossain tulee puhe tästä paikkakunnasta missä oli festareilla, kaikki vyöryy mieleen.

Ja sit sillä oli sutinaa kaikkien kanssa samalta kylältä. Ja nyt on niitä naamoja muistuttamassa asioista. Ja joku sen eksä otti muhun yhteyttä. Ja nyt sekin kummittelee, kun olen nähnyt naaman vain kuvassa. Niin aina kun tulee tumma pitkä hiuksinen teini vastaan, niin tulee fiilis et toiko se oli.

Oltiin yhdessä kuus vuotta, ja näitä asioita riittää, tässä vain muutama esimerkki. Kyllä aika parantaa haavat, meidän erosta vain on jo kolmisen vuotta. Vaikka tää mun eksä onkin yrittänyt saada mua kokoajan takaisin ja jatkanut sikailuansa.

Onko jotain hyviä vinkkejä, et pääsisin eteenpäin?

Hoidat nyt elämäs kuntoon ja arvostat itseäs. Jotain kivoja harrastuksia, positiivista meininkiä, ehkä uusia kavereita.

Sä ansaitset parempaa, kaikki ansaitsee parempaa. Jos oot epävarma niin kehitä itseäs. Rupee esim hyväks ruoanlaittajaks (resepti kerrallaan, kyllä ne taidot karttuu), pistä vähintään peruskunto kohdilleen, rupee harrastaa vaikka jotain luovaa (käsitöitä, piirtämistä, valokuvausta, kuvanveistoo, askarteluu, mitä vaan), tai sit mee vaik johonki järjestöhommiin tai mihin vaan missä voi tapaa ihmisiä positiivisessa hengessä. Arvosta itseäs oikeasti.

Siivoo elämästäs tietosesti asioita jotka muistuttaa eksästä ja fiilistele miten hyvä elämä sulle voi viel tulla.
Sit vaan toteuttamaan niitä unelmia : )

En tiiä oliks täst mitään apua mut onnea matkaan sulle! : - )

[QUOTE="möö";25627268]Hoidat nyt elämäs kuntoon ja arvostat itseäs. Jotain kivoja harrastuksia, positiivista meininkiä, ehkä uusia kavereita.

Sä ansaitset parempaa, kaikki ansaitsee parempaa. Jos oot epävarma niin kehitä itseäs. Rupee esim hyväks ruoanlaittajaks (resepti kerrallaan, kyllä ne taidot karttuu), pistä vähintään peruskunto kohdilleen, rupee harrastaa vaikka jotain luovaa (käsitöitä, piirtämistä, valokuvausta, kuvanveistoo, askarteluu, mitä vaan), tai sit mee vaik johonki järjestöhommiin tai mihin vaan missä voi tapaa ihmisiä positiivisessa hengessä. Arvosta itseäs oikeasti.

Siivoo elämästäs tietosesti asioita jotka muistuttaa eksästä ja fiilistele miten hyvä elämä sulle voi viel tulla.
Sit vaan toteuttamaan niitä unelmia : )

En tiiä oliks täst mitään apua mut onnea matkaan sulle! : - )[/QUOTE]

Oli joo. Mulla on elämässä oikeestaan jo niin paljon jo menoa kuin haluan. Olen aina ollut rauhallisempi tapaus ja ajatuskin siitä et olis kiire saa mut ahdistumaan. Käyn salilla kun jaksan. Jotain kavereitakin on, mutta mieluiten viihdyn kotona. Teen kyllä ruokaa ja leivon ja tiedän olevani hyvä ja taitava, osaan paljon muitakin asioita. Jotain tekisin ehkä enemmän mutta ei ole varaa, esim kävisin välil keilaamassa tms.
Uusia ihmisiä en oikeestaan kaipaa, koska uudetkin tuttavuudet ovat niin sanotusti kerenneet jo puukottaa selkään. Tai häipyvät kun ovat saaneet haluamansa.
Ja olenkin tässä isoa haavettani juuri toteuttamassa.

Yhteistyössä