Hannu79
Olen huomannut ettei minulle pieni munaisena sovi esim lähetyssaarnaaja asento ollenkaan, myös lusikka on mahdoton. Muilla samoja huomioita?
Olen huomannut ettei minulle pieni munaisena sovi esim lähetyssaarnaaja asento ollenkaan, myös lusikka on mahdoton. Muilla samoja huomioita?
Mä taas pienimunaisena olen huomannut, että lähetyssaarnaaja on melkeimpä paras asento.
Lusikka ei käy, koska muna lipsuu ulos pillusta kokoajan. Jos edes ylettääkään huulia pidemmälle.
17cm on keskikokoa vähän suurempi, eli aika jees. Paksuus on muuten yhtä tärkeä, ellei tärkeämpikin kuin pituus.Aika suht isokokosena omistajana vissiin?? oon 17 ja on 17cm. onko iso ? pieni ?
Paras on lähetys asento ku saa itse päättää syvyyden ja vauhdin.
Mutta jos yrität tytölle tehä mieliks anna se on päällä ni se saa tehä noi.
Haluisin ite kokeilla lusikkaasentoa, mutta en nää logiikkaa?
Jos on iso tyttö ole päällä jos sopusuhtanen tai pieni anna se on päällä. Mihi tarvii lusikkaa?
Koiraa haluisin kokeilla. Mutta onks se kuis helppoo? Mite paljo toisen pitää pyllistää et tulee iha pillunreikä esiin?
Ellei paina numeroon 2 Joka on kyl varmasti parempaaki
Eli: Pana saarnaaja, anna tyttö on päällä, onko mun kulli iso ikääsekseni? ja onnistuuko koira kyuinka helposti käytännössä?