huonoin, kamalin, p"""tä ollein leffa jonka olet ikinä erehtynyt katsomaan?!

Niinpäti
Tästä tulee varmasti sanomista, mutta minusta Tarantinon leffat (no, lähinnä Kill billit) on kauheaa sontaa vailla mitään sisältöä. Järkyttävää postailua ja itsetietoisen muka-coolia toimintaa. Samoin Avatar oli aika hanurista: ei sitten minkäänlaista sisältöä kauniin pinnan lisäksi. The Crazies on kanssa tylsä.
Itse pidin Kill Bill leffoista, mutta se onkin sellainen genre, että ei toimi kaikille.

Leukistinen aksolotli
Tästä tulee varmasti sanomista, mutta minusta Tarantinon leffat (no, lähinnä Kill billit) on kauheaa sontaa vailla mitään sisältöä. Järkyttävää postailua ja itsetietoisen muka-coolia toimintaa. Samoin Avatar oli aika hanurista: ei sitten minkäänlaista sisältöä kauniin pinnan lisäksi. The Crazies on kanssa tylsä.
Joo, mä en kans tajua yleensä Tarantinon juttuja, niissä pääosaa näyttelee lähinnä veri ja muu ällöttävyys. Tulee tunne, että se ohjaaja on sairas päästään, jos sen mielestä veren erilaiset tavat roiskua ja valua on jotain taidetta.

Avatarista taas tykkäsin, mulle riittää joskus vaan sekin, että kaikki on kaunista, vaikka tarina ei olisi kummoinenkaan. Tarina oli kuitenkin onnellinen ja se tuppaa olemaan mulle tärkeää. Kun katsoo elokuvaa, ei halua sen jälkeen olla onneton, koska elämässä riittää ihan oikeastikin pahoja asioita.

Lisäksi inhoan paljon alien- ja predator-tyylisiä leffoja. jos elokuvassa ei ole minkään sortin romantiikkaa tai tunteita, niin ei semmoista jaksa katsoa. En mä tunteiden ilotulitusta vaadi, vaan jotain normaaliutta, ihan pikkuisen edes jotain inhimillisyyttä, jotain. Mättökohtauksiin vaan nukahtaa, varmaan on tylsiä kuvaajillekin.

"Ellupellu"
Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;21934247:
oma listani:

-tyttö kellarissa
-lost boys 2
-underword 2
- viiltäjän kirje helvetistä
- valentine
-village-kylä
-brooklynin vampyyri

nämä leffat ovat kyllä |O :headwall: :x

kaikkia en edes muista, vuokraamoista kun löytyy paljon näitä suoraan dvd:lle tehtyjä kammotuksia, joiden takakansi lupaa paljon mutta sisältö.. ja joudun myöntämään, että joskus näitä "helmiä" on kulkeutunut kauppojen alekorista kotiinkin :ashamed:
Joo tuo Tyttö kellarissa oli NIIN paska. En jaksanu kattoa ees loppuun. Sit valtavan pettymyksen tuotti valtavasti kehuttu Menetetty maa. Se oli kertakaikkiaan huono.

iku
Patch Adams.

Erehdyttiin miehen kanssa vuosia sitten Haminaan leffateatteriin katsomaan tuota, eikä kehdattu lähteä sieltä kesken pois, kun olimme ainoat ihmiset siellä sillä kertaa...:LOL:

Open water
Siinä tylsin leffa ikinä! Niin surkea että huh.
Ja tosiaan moni suomalainen leffa on huono, on toki monta hyvääkin. Suomalaisissa leffoissa on monesti vikana se, että taustamusiikki ja tehosteet on aivan liian kovalla, niin ettei puhetta kuule ja sitten on kovennettava ääntä ja talo pomppii perustuksiltaan kun tulee tehosteita tai muuten kovempaa menoa että musa pauhaa ja siltikään et kuule näyttelijöiden puhetta...

Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;21934247:
oma listani:

-tyttö kellarissa
-lost boys 2
-underword 2
- viiltäjän kirje helvetistä
- valentine
-village-kylä
-brooklynin vampyyri

nämä leffat ovat kyllä |O :headwall: :x

kaikkia en edes muista, vuokraamoista kun löytyy paljon näitä suoraan dvd:lle tehtyjä kammotuksia, joiden takakansi lupaa paljon mutta sisältö.. ja joudun myöntämään, että joskus näitä "helmiä" on kulkeutunut kauppojen alekorista kotiinkin :ashamed:
Toi tyttö kellarissa. SIIS MIKÄ SE OIKEEN OLI!?!?! :D

Kun vein leffaa takasin vuokraamoon, myyjä sanoi mulle "ai sinäkin erehdyit kattomaan ton" :D

"ellupellu"
Toi tyttö kellarissa. SIIS MIKÄ SE OIKEEN OLI!?!?! :D

Kun vein leffaa takasin vuokraamoon, myyjä sanoi mulle "ai sinäkin erehdyit kattomaan ton" :D
Se oli tositapahtumiin perustuva juttu, jossa mies oli kaapannut tytön ja pitänyt vankina useita vuosia. Se oli kuvattu jotenki ylityperästi, tyttö kertoili ja samat asiat toistuivat uudelleen ja uudelleen. Vaikea selittää, mutta paska mikä paska.

Leukistinen aksolotli
cry baby on jotain mitä mä en tajua. Monihan on siitä ihan innoissaan. Ei se auta että siinä on Depp. Ja tommoset musikaalit muutenkin. Niissä on niin käsinkosketeltava se nolouden tuntu.

SeKellarinTyttö
Tyttö kellarissa oli kyllä niin surkee ja oksettava etten voi edes kuvitella mitään surkeampaa. Voisin melkein sanoa et kukaan täysjärkinen ei siitä tykkää. Se joka tykkää niin on päässä vikaa! Tosin voin vaikka vannoa et kukaan joka on sen nähnyt ei oo siitä tykännyt. Kannet oli ok, sisältö mitä surkein!

yäk
mun mielestä leffa vuokraamojen työntekijöiden olis jonkinlainen moraalinen velvollisuus varoittaa maailman surkeimmasta leffasta jos näkee että jollain on käsissä se Tyttö kellarissa!

JONSERED Karhunkantaja
Kellopeliappelsiini vai mikä lieneekään.
Minusta se on mahtava! Maailman surullisin elokuva.
Äärettömän tarkkanäköinen ja pessimistinen kuvaus siitä, millainen maailma ja erityisesti ihminen voi olla ja pohdintaa siitä, mikä on oikein ja mitä voidaan saada aikaan yksilönvapauteen vetoamalla. Visuaalisesti oivaltava ja kulttuurillisia seikkoja ja ennakkoluuloja taitavasti hyödyntävä teos.

Sitä ei voi katsoa asenteella "katsonpa tästä nyt tämän leffan ajankuluksi". Pitääkin katsoa taas uudestaan...

Mutta siis vihdoin vastaukseeni: suurin osa sotaleffoista...

Yhteistyössä