Tästä tulee varmasti sanomista, mutta minusta Tarantinon leffat (no, lähinnä Kill billit) on kauheaa sontaa vailla mitään sisältöä. Järkyttävää postailua ja itsetietoisen muka-coolia toimintaa. Samoin Avatar oli aika hanurista: ei sitten minkäänlaista sisältöä kauniin pinnan lisäksi. The Crazies on kanssa tylsä.
Joo, mä en kans tajua yleensä Tarantinon juttuja, niissä pääosaa näyttelee lähinnä veri ja muu ällöttävyys. Tulee tunne, että se ohjaaja on sairas päästään, jos sen mielestä veren erilaiset tavat roiskua ja valua on jotain taidetta.
Avatarista taas tykkäsin, mulle riittää joskus vaan sekin, että kaikki on kaunista, vaikka tarina ei olisi kummoinenkaan. Tarina oli kuitenkin onnellinen ja se tuppaa olemaan mulle tärkeää. Kun katsoo elokuvaa, ei halua sen jälkeen olla onneton, koska elämässä riittää ihan oikeastikin pahoja asioita.
Lisäksi inhoan paljon alien- ja predator-tyylisiä leffoja. jos elokuvassa ei ole minkään sortin romantiikkaa tai tunteita, niin ei semmoista jaksa katsoa. En mä tunteiden ilotulitusta vaadi, vaan jotain normaaliutta, ihan pikkuisen edes jotain inhimillisyyttä, jotain. Mättökohtauksiin vaan nukahtaa, varmaan on tylsiä kuvaajillekin.