huonoin äiti ja pms?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yks pöljä...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yks pöljä...

Vieras
Välillä tuntuu, että olen maailman huonoin äiti. Huudan lapselle kun hermot menee ja olen kovakourainen, että jos ei kävele niin vedän perässäni. Lapsi on reilu pari vuotias ja alkavaa uhmaa on ollut jo jonkin aikaa havaittavissa. Välillä kun ei suostu syömään pistän ruuan takas kaappiin ja sanon, että ole syömättä muutakaan ei tule. Pidän sitten nälässä seuraavaan ruoka-aikaan. Kerran kuussa (menkkojen aikaan) pinna palaa ihan kunnolla. Pari päivää sitten sain taas ihan hirveen raivokohtauksen ja mies katsoi viisaammaksi lähteä ulos lapsen kanssa. Huusin kuis syötävä ja heittelin tavaroita seinään ja ovesta ulos. Lapsen lelukin hajosi kun heitin ulos. Onko kellään muulla menkkojen aikaan tälläistä? Minä muutun ainakin ihan hirveeksi. Sitten on taas hyviä päiviä, ei mene hermot ja jaksaa vaikka mitä vaan, välillä menee par päivää sohvalla maaaten. Töissä käyn, osittaisella hoitovapaalla ja kolmea vuoroa tee. Varmaan tää on sitä pms.ssää... kellään kokemusta. Mulle neuvolan täti suositteli kierukkaa, mutta se ei sopinut, liikaa sivuvaikutuksia. Nyt on taas parempi päivä. Kohta pitäis lähteä töihin ja lapsen vein hoitoon, että saan vähän aikaa olla iteksiään (mies töissä). Lapsi on sellainen mussukka, mutta välillä ei vaan jaksa. Mulle vaan tulee aina niin huono fiilis kun hermoilen.

sun kandee IHAN oikeasti hankkia joku hiki-liikunta itelles. usko vain, mäki hermoilin ja olin kireä (tosin olin huonossa liitossakin) ku nuoriso oli pieniä. säännöllinen liikunta pitää mielialan kondiksessa, oli menkat tai mikä vaan.

Mul kans tosi pahat pms:sät, tosin mä puran ne ukko parkaan.. Välillä paremmin jaksan hillitä, mut nyt viimeeksi meni aivan överiksi. Tosi inhottavaa itellekki.... Kalanmaksaöljyt oon kans nyt aloittanu, jos auttasiit täälläki, i hope.

Yhteistyössä