M
Möhkö
Vieras
Apua! Olemme seurustelleet nykyisen poika- /miesystäväni kanssa muutaman kuukauden ajan. Meillä menee todella hyvin ja viihdymme toistemme seurassa erinomaisesti. Olen huomannut, että hän on tosi fiksu tapaus, siis älykäs ja hänellä on myöskin todella laaja yleissivistys. Itse olen tunneälykäs ja fiksu ja meillä synkkaa hyvin, mutta minua nolottaa hirveästi suhteellisen heikko yleissivistykseni. En jaksa seurata maailman tapahtumia kovinkaan tarkkaan ja en esim. tunne hirveästi julkkiksia. En siis välttämättä tunne paljonkaan ulkomaisia näyttelijöitä ja musiikin suhteen olen myöskin tosi tietämätön. Radio suoltaa hirveästi tuttuja biisejä, mutta en monestikaan tiedä niiden esittäjää. Tämä on alkanut häiritä itseäni suunnattomasti, kun pelkään, että tämä ""sivistymättömyyteni"" paljastuu. Miesystäväni tykkää harrastaa seurapelejä ja nimenomaan sellaisia, joissa tarvitaan tällaisia tietoja menestyäkseen. En todellakaan halua nolata itseäni hänen kavereidensa seurassa ja tuntuu loputtomalle savotalle alkaa preppaamaan itseä näissä asioissa. Tiedän, että tämä ei ole oleellisinta parisuhteessa, mutta silti häiritsee minua suunnattomasti... Tykkään miehestäni ja on kiva suunnitella tulevaisuutta yhdessä, mutta pelkään, että hän kauhistuu huonoa yleissivistystäni. Kuinka voisin prepata itseäni näissä asioissa? Kirjastossa kuuntelemalla illat pitkät levyjä ja katselemalla elokuvia? Voi olla, että soi joku Beatlesin, Rollings Stonesin klassikko, mutta minä en vain tunnista esittäjää. En edes Madonnan biisejä tunne kuin uusimmat pari listahittiä!