Huono vaimoko??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija_
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mikäli ulkona käynti ei vaikuta lapsen / lasten hoitoon, niin mikäs siinä sitten. Tietysti jos se häiritsee miestä ja välität hänen tunteistaan, niin sitten pitäisi ehkä miettiä onko se liian usein...

Meillä tilanne se, että minulla töiden puolesta jonkin verran menoja. Ystävättäriä on muutama hyvä, joiden kanssa käyn ehkä kerran kuukaudessa ulkona. Nyt en ole moneen kuukauteen käynyt missään ystävien kanssa, pelkästään edustusmenoja ollut jokunen.

Haluan myös mainita, että mies käy matseissa, paikallisessa parilla (?) tuopilla ja usein tissuttelee kun lapsi on mennyt nukkumaan. Eilenkin oli mennyt 7 pulloa olutta: minusta se on liikaa. Mutta en jaksa hänelle sanoa mitään, tehköön mitä lystää.

Minä lapsen kuitenkin hoidan: kahteen vuoteen en ole kertaakaan saanut jäädä sänkyyn makaamaan. Jos olen tullut klo 02 kotiin, niin 07 olen keittämässä aamupuuroa. Onneksi en juo paljoa koskaan enkä muutenkaan kärsi kankkusesta.

Minusta kaikki käy kunhan lapsi ei kärsi.

??????

Siis äiti käy kaksi kertaa kuussa ulkona kavereiden kanssa ja se on liikaa??? :o

Mites miehen kohdalla, onko teistä liikaa myös miehelle kaksi kertaa kuussa?

Tasa-arvoa kehiin siis huutelen vaan. Ryyppäämisen kannalla en kyllä ole koskaan, tuosta aloitusviestistä ei saanut selville, että kuinka paljon otetaan viihteellä. Miten, onko tuo 2 kertaa/kk vain baareilu ja kavereita näkee muulloinkin, vai onko tuo kaikki aika minkä äiti voi saada "omakseen"? Jos tuo on kaikki äidin oma aika, niin on mielestäni pikemminkin vähän kuin paljon...

Näin vastailee siis se joka ei lasten kanssa elämisestä vielä mitään tiedä mutta tykkää työntää nenänsä joka asiaan silti :D

olen aloittajan kanssa samaa mieltä et ei elämän pidä loppua siihen jos menee naimisiin.minäkin käyn baarissa saman verran eli pari kertaa kuukaudessa ja vain ja ainoastaan tanssimassa ja kavereita moikkaamassa.onhan niitä miehiä aina tyrkyllä mutta kyllä nuo on ainakin minun kohdalla tajunneet ettei kiinnosta.ja tanssiahan saa miestenkin kanssa kunhan ei muuta sekoile.meillä kun ei ukkoa kiinnosta toi baarissa olo saatikka juominenkaan ollenkaan.niin siks käyn kavereiden kanssa tai yksin.

Eihän tuohon nyt ole mitään yksiselitteistä vastausta. Ei se pari kertaa kuussa ole minusta liikaa eikä liian vähän. Se on yksilö kohtaista. Voisit vaikka jutella miehesi kanssa ja koittaa saada selville harmittaako miestäsi oikeasti se kun olet illat poissa vai sanooko muuten vaan, määräillekseen.

Minua esim. harmittaa aivan hirveästi jos mies on ilman minua baarissa. Tosin yleensä mennään yhdessä. Mutta ninä iltoina tuntuu tosi yksinäiseltä kun tietää, että toinen pitää hauskaa enkä tahdo saada untakaan ennenkuin mies tulee viereen nukkumaan. En tietenkään silti vastuta sitä kun hän joskus sillointällöin haluaa lähteä, mutta jos hän toisaalta kävisi muutamankin kerran kuussa, niin minusta se olisi stressaavaa. Mutta tähän saattaa vaikuttaa se, että hän urheilee paljon ja on useita iltoja viikossa treeneissä muutenkin. Miestä taas ei tunnu häiritsevän yhtään se, jos minä lähden kavereiden kanssa baariin. Päinvastoin, tuntuu että hän vaan on tyytyväinen kun saa olla yksinään.

Mutta meillä onkin vasta vauveli tulossa. Tiedä miten tilanne muuttuu sen synnyttyä =)

tilaisuus tekee varkaan.

mä olisin huolissani itsestäni jos haluisin pienten/pienehköjen lasten äitinä baariin ilman miestäni kaksi kertaa kuussa. Musta baareista välittyvä arvomaailma vaan on ristiriidassa omani kanssa ja tulee sellainen tunne että mitä sinne hinkuavat oikeasti hakevat..

juu tanssia vaan kavereitten kanssa.. juuba juu :whistle:

Itse kun en tuosta tanssipuolesta välitä niin en todellakaan lähde baariin ystäviäni tapailemaan vaan käymme puolin ja toisin iltaa istuskelemassa ja kuullaankin mitä toisilla on sanottavana. =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.12.2006 klo 13:30 surullinen kirjoitti:
mun mies on käynyt jatkuvasti n kerran viikossa saalistamassa..muka kamujen kanssa oluella. pakko on ollut päästä. just joo. nyt on ero etenemässä. saa sitten saalistaa ja nauttia saalistaan ihan rauhassa..tämä tyttö haistattaa pitkät tuollaiselle käytökselle..harmi vaan, että on pieniä lapsukaisia..niiden puolesta itkettää.. :'(
:hug:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.12.2006 klo 13:30 surullinen kirjoitti:
mun mies on käynyt jatkuvasti n kerran viikossa saalistamassa..muka kamujen kanssa oluella. pakko on ollut päästä. just joo. nyt on ero etenemässä. saa sitten saalistaa ja nauttia saalistaan ihan rauhassa..tämä tyttö haistattaa pitkät tuollaiselle käytökselle..harmi vaan, että on pieniä lapsukaisia..niiden puolesta itkettää.. :'(
:hug:

Ei mulle kyllä tulis mieleenikään mennä yksin kavereiden kanssa baariin joka toinen viikonloppu, enkä usko että tulis miehellenikään, enkä kyllä sitä päästäisikään vaikka jos haluaisikin... Me ollaan oltu 12v yhdessä eikä yksin olla baareissa kuljettu ensimmäisen yhdessä olo vuoden jälkeen. Ja näin ollaan säästytty yhdeltä riidan aiheelta, meille tämä on ollut todella hyvä ratkaisu.

Edellinen tuumaili, ettei päästäis miestään niin usein baariin :laugh: Uskomatonta mutta totta, miten jotkut ihmiset voivat elää näin, menee yli hilseen :headwall: En todella luovu kavereista, bileistä enkä mistään, miesten enkä lasten takia B)

On se vaan pirun kumma, että kun mies käy pari kertaa kuussa tai vaikka kerran viikossa ilman naistaan olusella, se on ihan normaalia - mutta heti kun nainen tekee saman niin se onkin ihan kauheaa ja nainen on het huono vaimo! \|O

\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.01.2007 klo 16:29 Althaea kirjoitti:
On se vaan pirun kumma, että kun mies käy pari kertaa kuussa tai vaikka kerran viikossa ilman naistaan olusella, se on ihan normaalia - mutta heti kun nainen tekee saman niin se onkin ihan kauheaa ja nainen on het huono vaimo! \|O

Just näin! Mielipiteet näillä palstalaisilla on kuin jostain 1950-luvulta...! Kauheaa moralisointia. Mutta vaan naisten käytöksen osalta... :whistle: :whistle: :whistle: \|O

Yhteistyössä