huono omatunto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja erakko äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

erakko äiti

Vieras
Mulla on huono omatunto kun me ei käydä avoimessa päiväkodissa,missään kerhossa tms, eikä meillä juuri ole muita äiti-lapsi tuttuja. Muskarissa käydään kerran viikossa.
Huono omatunto siis johtuu siitä, että tuntuu että kaikki äidit puhuu miten paljon heillä on harrasteita ja lapset näkevät ikätovereitaan. Tuleekohan meidän lapsesta nyt epäsosiaalinen kun harvoin näkee muita lapsia. Ikää hänellä 1v5kk.
Itse en vaan saa lähdettyä mihinkään, ei yksinkertaisesti huvita/kiinnosta/uskalla. Kerran kävin ja en osaa alottaa keskusteluja,joten leikin sitten siellä kaksin tytön kanssa. ihan sama leikkiä kotona.

Mäki oon aika huono lähteen kerhoihin ym. Vaikka muuten meidän lapset kyllä näkee paljon ikäistään seuraa. Mä oon vähän semmonen aamulaiska ja kaikki kerhot ym. on aamusta. Muutaman kerran mitä oon käynyt on kyllä ollut ihan kivaa. Jos meet niin jutteleen vaan rohkeasti, vähän niinku tikusta asiaa tyyliin. Lapses ei nyt välttämättä viel tarvi kovinkaan paljon sitä ikästään seuraa,on viellä kuitenkin aika pieni, mutta entäs sä, ootko yksinäinen? Joskus on kiva jutella jonkun aikuisen kanssa.

No ei mekään oikein olla kovinkaan aktiivisia :( Tytöt tosin käy perjantaisin kerhossa 1,5h kerrallaan. Muuten ei kuleta noissa perhekerhoissa sun muissa. Leikkikentällä käydään ja siellä sit lapset touhuaa toisten lasten kanssa. ( käy paljon pph ) eikä mullakaan oikein ole tuttavia joilla ois saman ikäisiä lapsukaisia. :/

Yhteistyössä