huono omatunto

nukuin viime yönä niin sikeesti että heräsin vasta sitten kun poika huuti ihan täysillä :eek: en tiedä kauan se oli sängyssään myllertäny mutta kovin oli nälkäinen kun pullon sain suuhun. Yleensä herään pieneenkin inahdukseen mutta nyt poika kerkes huutaa äänensä käheäksi. Hirveen huono omatunto tosta, alkoi yöllä oikein itteenikin itkettää.
Unikoulu kyllä saa alkaa kun joka yö valvotaan ja sitten kuljen kuin sumussa väsymykseni kanssa. Ens yönä nukun kyllä lattialla pojan sängyn vieressä että herään heti :ashamed: :ashamed:
 
tia-titta
noh,noh...älä nyt itseäsi piinaa tuollaisella. Tuollainen miusta ihan inhimillistä, ihmisiähän me äiditkin vaan ollaan =)
Itselle kävi tytön ollessa pieni(osasi juuri ryömiä) niin, että nostin aamulla hänet oman sänkyyni ja vahingossa nukahdin vielä....kun siitä siten heräsin, en ennettänyt onneksi kauaa nukkua, huomasin ettei lasta näy missään :(
Siinä kyllä meinasi paniikki syntyä! No, neiti oli sitten ryöminyt sohvan alle ja sieltä iloisesti virnisteli kun äiti hätäpäissään häntä etsi.... silloin kyllä tunsin itseni todella epäonnistuneeksi äidiksi :headwall:
ja siitä lähtien aloin pitää makkarin ovea suljettuna
:kieh:
 
rita18
äläs nyt,mänukuin niin siki samana päivänä ku pojan kans tultiin sairaalsta kotia et en heränny vaik poika oli vieres ja rääky ku syötti,mies kuuli sen rappu käytävään asti.. mäki oon käyny kattoon teän pojun kuvia,sulonen on :)
 
epunäiskä
eikun tsori..oonhan mä käynikkin kattoo..mulla menee nikit ihan sekasin...antakee anteeks..siis jos se nyt oli tulla ircissä..
mä oon ihan pöööööööööööööö...
 
ei tuosta kannata potea huonoa omaatuntoa...vaikka itselläni ei tuommoista ongelmaa olekkaan ja saan nukkua yöni hyvin, olen mieki nukkunu sillee että mieheni on käyny laittamassa tutin pojalle ja aamulla sanonut vasta etten herännyt, ite luulin että poika nukkunu koko yön...mutta hyvin tuo meidänkin poika näyttää jaksavan että ei kannata olla murheissaan...
 

Yhteistyössä