Huono olo Multivita raskaus -vitamiineista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Onko tuossa oikeasti perää? Tai onko joku muukin huomannut? Jostain luin ja itse olen pannut merkille samaa. Raskaus on kohta puolivälissä ja pahoinvointi hellittäny jo joitakin viikkoja sitten, mutta nyt otin vitamiinin pitkän tauon jälkeen ja taas meinaa ällöttää. Onkohan noita välttämätön ottaa, neuvolassa suositeltiin..? Yritän syödä terveellisesti, mutta enpä varmaksi tiedä, että kaikkia vitamiineja tulisi ruoasta.

Itse olen syönyt ladyvitan raskaus- ja imetysajan vitamiineja, ja alkuraskaudessa varsinkin tekivät todella pahan olon. Toisinaan vieläkin vähän etoo (nyt rv 22+6) ja itse olen ainakin huomannut suoran yhteyden syömiseen..eli ota vitamiinit kun olet syönyt KUNNON aterian (mulla ainakaan ei riitä jos syö vaikka omenan ennen sitä) alussa oli ehkä juuri se kun ei muutenkaan saanut oikeen mitään alas pahoinvointien takia..

Miulla oli ihan prikulleen sama homma,sain vieläpä ilmaseks purkillisen tuota multivita-raskaus+imetys tabletteja...En näköjään ollut vainoharhanen sittenkään!
Miulla oli ekat kuukaudet muutenkin rajua pahoinvointia,mutta oksentelu loppui kyllä ja vielä viikolla 22 aina tuon pillerin oton jälkeen n.reilun tunnin päästä tuli ihan törkeen huono olo :(.
Nyt yritän syödä muuten terveellisesti,mitä nyt c-vitskua ja rautaa otan purkista!

Yhteistyössä