L
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 19.06.2006 klo 10:24 teerenpilkku kirjoitti:NO joo. Olisi varmaan tälläkin äipällä tunteet kuumenneet juuri siksi, että asia oli yritety varmistaa niin useasti eikä mitään "hyväksyttävää" inhimillistä estettä asialle ollut.
Footballers wife, maksatte siis lapsen lipun alle 2v ja saatte oman paikan . Hyvä idea, olen tehnyt samaa junassa, mutta lentokoneessa en. Vauvalle on aina ollut pidemmällä lennoilla kaukalovarattuna....mitenkähän oltais pärjätty kun kerran lennettiin kanarialta 1/2 v, 2 1/2 v ja 4v kanssa, jos kaukaloa ei olisikaan ollut . Lento oli 5 t myöhässä ja lähti lopulta keskellä yötä ja kaikki lapsemme oli nukahtanut, ja huusivat täyttä kurkkua koneeseen mennessä, ja syönnitkin oli aika sompailua...
Alkuperäinen kirjoittaja 22.06.2006 klo 07:31 Darelbeida kirjoitti:EIPÄ OLE AINOA HUONOyhtiö!
Meillä 2004 omasta tahdosta kylläkin varattiin Bryssel airlanesin lennot hki casablanca hki...kauhea sillipurkki hki bryssel välillä! keikkui natisi ja oli kuin jolku olisi penkit raadellut ja jalkatilaa ei juuri nimeksikään...onneksi meillä ei ollut pientä vauvaa silloin!..
Brysselistä casablancaan oli hieman isompi kone mutta ei sekään mikään tilajättiläinen ollut! siellä huomasin että kenenkään pikku vauvalla ei ollut muuta paikkaa kuin äidin syli...matkan loppuvaihe vielä sattui illan alkuun joten oli pienet kai luonnostaan väsyneitä...
Takas tullessa palo käämit ihan kokonaan kun lentoemäntien mielestä meidän 2v poika olisi pitänyt olla viisi penkkiriviä edempänä heidän listojen mukaan koska 'lapsille oli omat ateriat' no minä kun en ranskaa osaa ja lentoemännät kieltäytyivät
![]()
![]()
![]()
minulle puhumasta englantia ojensi mieheni heitä!!!!! (lapset huusivat hyvä isi
) ja me istuimme mennessä ja tullessa koneen takaosassa ja juuri niillä paikoilla jotka lipuissa oli merkitty!!!!
JA LASTEN OMA RUOKA oli ihan just samaa kuin aikuisillakin...
Ja minä vielä sitten yritin olla nahoissani kun ruokaillessa pyysin appelsiini mehua ja minulle tyrkytettiin olutta... onneksi tuo ukkokultani kuuliettä mamma on pulassa :ashamed: taas ja pelasti :heart:
koko asian ydin on että jos ei suht edullista hyvän maineen lentoyhtiöö löydy seuraavalle matkalle niin mennään isolla autolla ja otetaan apukuskeja mukaan!
Alkuperäinen kirjoittaja 22.06.2006 klo 10:29 vieras kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 22.06.2006 klo 07:31 Darelbeida kirjoitti:EIPÄ OLE AINOA HUONOyhtiö!
Meillä 2004 omasta tahdosta kylläkin varattiin Bryssel airlanesin lennot hki casablanca hki...kauhea sillipurkki hki bryssel välillä! keikkui natisi ja oli kuin jolku olisi penkit raadellut ja jalkatilaa ei juuri nimeksikään...onneksi meillä ei ollut pientä vauvaa silloin!..
Brysselistä casablancaan oli hieman isompi kone mutta ei sekään mikään tilajättiläinen ollut! siellä huomasin että kenenkään pikku vauvalla ei ollut muuta paikkaa kuin äidin syli...matkan loppuvaihe vielä sattui illan alkuun joten oli pienet kai luonnostaan väsyneitä...
Takas tullessa palo käämit ihan kokonaan kun lentoemäntien mielestä meidän 2v poika olisi pitänyt olla viisi penkkiriviä edempänä heidän listojen mukaan koska 'lapsille oli omat ateriat' no minä kun en ranskaa osaa ja lentoemännät kieltäytyivät
![]()
![]()
![]()
minulle puhumasta englantia ojensi mieheni heitä!!!!! (lapset huusivat hyvä isi
) ja me istuimme mennessä ja tullessa koneen takaosassa ja juuri niillä paikoilla jotka lipuissa oli merkitty!!!!
JA LASTEN OMA RUOKA oli ihan just samaa kuin aikuisillakin...
Ja minä vielä sitten yritin olla nahoissani kun ruokaillessa pyysin appelsiini mehua ja minulle tyrkytettiin olutta... onneksi tuo ukkokultani kuuliettä mamma on pulassa :ashamed: taas ja pelasti :heart:
koko asian ydin on että jos ei suht edullista hyvän maineen lentoyhtiöö löydy seuraavalle matkalle niin mennään isolla autolla ja otetaan apukuskeja mukaan!
Joidenkin ihmisten kannattaisi pysytella oman maan kamaralla...
Alkuperäinen kirjoittaja 23.06.2006 klo 22:22 keisarin morsian har kirjoitti:peesaan täysillä edellistä, olen lennellyt vauvan kanssa ristiin rastiin yksin ja miehen kanssa enkä ole ikinä saanut/pyytänyt mitään vauvakoria, ja oikein hyvin on pärjätty..kummaa porukkaa kun rouvaa oli alkanut lentokoneessa oikeen itkettämään kun ei sitten saanutkaan sitä vauvakoria, ei ihmekään jos on loma ja koko elämä vähemmästäkin pilalla. haloo...