Huono itsetunto muuttuneesta vartalosta! (lapsen saannin jälkeen)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "huoh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"huoh"

Vieras
Aina vaan hehkutetaan sitä, miten äidiksi tuleminen tekee itsevarmemmaksi ja makuuhuoneenpuolellakin alkaa luistamaan. Minulla kävi toisin päin. En ole vieläkään pystynyt hyväksymään menetettyjä rintoja, ja se vaikuttaa todella ikävällä tavalla hiljentävästi makuuhuonelämään. Pienet rinnat kutistuivat kaksi kuppikokoa ollen nyt 70AA. Kauniita, päällä kivannäköisiä liivejä en löydä enää mistään. Näistä ollaan molemmat tykätty. Masentaa mennä kaupoille ja masentaa olla alasti... En ole mitenkään erityisen hoikka, BMI 20-21. Eli täysi epätasapaino vallitsee kropassa :(

Miten tästä yli pääsisi? Eihän tämä nyt näin voi jatkua.

On jo kulunut se 6kk imetyksen lopetuksesta. Lisäksi olen yrittänyt kiinteyttää rintalihaksia treenaamalla. Pieni ulkonäkömuutos tapahtui siihen heti imetyksen jälkeiseen, mutta kuppikoko ei kasvanut enää.

ap

imetyksen loputtua rinnat olivat tyhjemmät oli kuin vanhat kuivat rusinapussit. 1.5 vuotta meni että ne palautui. Ei ne koskaan ihan entiselleen mene mut täyteläisyyttä tuli kyllä lisä. Mutta myöhemmin. Minulla ovat rinnat paisuneet aina raskauksien aikana c kupista j kuppiin. Et rinnat ovat kyllä muuttuneet. Mutta eivät näistä koskaan enää terhakkaa c:tä saa :D :D nykyinen kuppikoko on sitten 75 E . Totut vaan rintoihisi kpniin kyl se siit. Hyvä vinkki muuten mikä muistui mieel et hiero rintoja ihan sillee et lähtee veri kiertää siten rintani toisen imetyksen jälkeen palautui nopeemmin ;)

No en ole kuullut hehkutusta, että synnytyksen jälkeen olis makuuhuoneessa ollu säpinää, tai olis seksi luistanut paremmin kuin ennen.

Jos itsellä olisi tuollainen tilanne niin hakeutuisin rintojen suurennukseen.

Älä valita vaan tee asialle jotain!!!!? Siis en ymmärrä tollasia valittajia. Jos oma kroppa ei miellytä niin tee nyt herranjumala itsellesi jotain! Ala käymään salilla, syö terveellisesti ja hommaa se unelmiesi kroppa! Se on A-I-N-O-A keino.

Niin turhaa valitusta!!!!:mad:

No kropalle pystyy tekemään muutoksia, jos halua riittää. Mene lenkille ja salille ja muuta syömisiäsi, jos tarvii. Arville ei nyt mitään voi, jos niitä on. Ne on vaan opittava hyväksymään. Mulla meni vuosia ennen kuin hyväksyin omani. Ja oikeasti, jos rinnat vaivaavat, säästä ja osta silikonit. Mitä sen väliä on, jos siitä kiikastaa.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Enemmän kyllä olen kuullut sitä, että valitetaan, mitä raskaus tekee vartalolle. Harvoin käy niin päin, että nainen tai seksielämä entistä ehommaksi muuttuu, valitettavasti.

Harmi rintojasi. Voihan olla, että ne vielä muuttuvat tuosta. Jos ei, niin harkitse plastiikkakirurgiaa.

• Tykkää
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä