Huono idea?

Kun äitini ja nk. isäpuoleni vihitään heinäkuussa, onko hyvä jos ostan häälahjaksi heille hääkakun, koristeineen kaikkineen? Äiti kun meinasi, ettei tarvitse mitään hääkakkuja, pullapitko kuulema riittänee... :|
Äitee aina ollut vaatimaton..

Muoks. Samalla kuulemma juhlitaan tupaantuliaisia ja isäpuoleni syntymäpäiviä, eivät ole mitkään isot hääjuhlat. :)
 
E
Mitä vikaa on muistoissa, jotka jää mieleen eikä johonkin kaapin nurkkaan pölyyntymään? Ja voihan siitä kakusta ja kakun leikkauksesta ottaa valokuvia tai vaikka videoo, jos jotain materiaalia sinne kaappiin pitää saada tunkee.
 
Alkuperäinen kirjoittaja m:
jos äitisi on ihan selvästi sanonut ettei perusta hääkakusta, niin en kyllä ostaisi. mut riippuu vähän mistä roikkuu.
Tunnen äitini, on vaatimaton ;)

Mietin vain, että onko se sopiva lahja. Heillä kun tuota tavaraa tuppaa oleaan...
 
Lumivalkoinen
Ihan kivalta kuulostaa.
Mun äiti meni helmikuussa naimisiin ja me maksettiin häälahjaksi hääyö hotellissa. Itse eivät olisi raaskineet mennä.
Otettiin saunallinen huone ja kovin tyytyväisiä olivat lahjaansa. Mä tein muistoksi muutaman A4:n jossa kuvia ja tietoa hotellista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lumivalkoinen:
Ihan kivalta kuulostaa.
Mun äiti meni helmikuussa naimisiin ja me maksettiin häälahjaksi hääyö hotellissa. Itse eivät olisi raaskineet mennä.
Otettiin saunallinen huone ja kovin tyytyväisiä olivat lahjaansa. Mä tein muistoksi muutaman A4:n jossa kuvia ja tietoa hotellista.
Tämä olisi ollut myös hyvä idea, mutta juuri ostivat uuden talon ja äiti niin onnellinen uudesta kodistaan, jotta rivien välistä kuuntelin, ettei hotelli juuri kiinnosta :D
 
Lumivalkoinen
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Alkuperäinen kirjoittaja Lumivalkoinen:
Ihan kivalta kuulostaa.
Mun äiti meni helmikuussa naimisiin ja me maksettiin häälahjaksi hääyö hotellissa. Itse eivät olisi raaskineet mennä.
Otettiin saunallinen huone ja kovin tyytyväisiä olivat lahjaansa. Mä tein muistoksi muutaman A4:n jossa kuvia ja tietoa hotellista.
Tämä olisi ollut myös hyvä idea, mutta juuri ostivat uuden talon ja äiti niin onnellinen uudesta kodistaan, jotta rivien välistä kuuntelin, ettei hotelli juuri kiinnosta :D
Varmasti on mukava nauttia uudesta kodista hääyönä.
Mun äiti on pienituloinen eläkeläinen ja me kysyttiin että kelpaisiko hääyö. Paikka pidettiin salaisuutena aika pitkään ja vasta hääkahveilla kerrottiin että huoneessa on oma sauna ja saivat meiltä mukaan pellavaiset laudeliinat jotka nekin sitten jäi muistoksi itselle.
Aiotteko pitää mitään "polttareita"? Me vietettiin mukava naistenpäivä, äiti, minä ja mun veljen avokki.
Aamulla äiti meni kosmetologille (oltiin annettu lahjakortti joululahjaksi) sitten omalla kustannuksella kampaajalle. Sitten käytiin hakemassa hänet ja ajeltiin Tampereelle teatteriin ja syömään. Oikein mukava päivä kaikille!
 
Lumivalkoinen
Ja olen ehdottomasti sitä mieltä että kakku on kiva idea sen sijaan että hankkisitte jotain tavaraa jota heiltä varmasti löytyy yllin kyllin.
Mun äiti ja miehensä saivat muuten miehen lapsilta lahjaksi lahjakortin, olisko ollut Lippupalvelu vai Lippupiste, en muista. Kävivät pari kertaa teatterissa, kumpikin sai valita yhden näytöksen :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lumivalkoinen:
Varmasti on mukava nauttia uudesta kodista hääyönä.
Mun äiti on pienituloinen eläkeläinen ja me kysyttiin että kelpaisiko hääyö. Paikka pidettiin salaisuutena aika pitkään ja vasta hääkahveilla kerrottiin että huoneessa on oma sauna ja saivat meiltä mukaan pellavaiset laudeliinat jotka nekin sitten jäi muistoksi itselle.
Aiotteko pitää mitään "polttareita"? Me vietettiin mukava naistenpäivä, äiti, minä ja mun veljen avokki.
Aamulla äiti meni kosmetologille (oltiin annettu lahjakortti joululahjaksi) sitten omalla kustannuksella kampaajalle. Sitten käytiin hakemassa hänet ja ajeltiin Tampereelle teatteriin ja syömään. Oikein mukava päivä kaikille!
Tosi ihana lahja teiltä :)

Ei pidetä 'polttareita', äitini ei tiedä, että minä tiedän.

Asia on meinaan niin, että kun äitini ja isäni menivät naimisiin, oli niin köyhä aika heillä, että äiti meni lainamekossa alttarille ja ei edes hääkakkua -juhlista puhumattakaan- ollut :(

Siskojeni kanssa tuumattiin, että on äiti nyt hääkakun ja pientä koristelua juhlan kunniaksi ansainnut. Koristelemme siis auton kaikessa hiljaisuudessa ja hillitysti, kun heidät vihitään (maistraatti) ja kun tulevat juhlapaikalle suvun pienimmät levittelevät ruusun terälehtiä morsiusparin edellä autolta kotiovelle.

Sitten nostamme maljan vieraiden kanssa heille :)
 
Lumivalkoinen
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Alkuperäinen kirjoittaja Lumivalkoinen:
Varmasti on mukava nauttia uudesta kodista hääyönä.
Mun äiti on pienituloinen eläkeläinen ja me kysyttiin että kelpaisiko hääyö. Paikka pidettiin salaisuutena aika pitkään ja vasta hääkahveilla kerrottiin että huoneessa on oma sauna ja saivat meiltä mukaan pellavaiset laudeliinat jotka nekin sitten jäi muistoksi itselle.
Aiotteko pitää mitään "polttareita"? Me vietettiin mukava naistenpäivä, äiti, minä ja mun veljen avokki.
Aamulla äiti meni kosmetologille (oltiin annettu lahjakortti joululahjaksi) sitten omalla kustannuksella kampaajalle. Sitten käytiin hakemassa hänet ja ajeltiin Tampereelle teatteriin ja syömään. Oikein mukava päivä kaikille!
Tosi ihana lahja teiltä :)

Ei pidetä 'polttareita', äitini ei tiedä, että minä tiedän.

Asia on meinaan niin, että kun äitini ja isäni menivät naimisiin, oli niin köyhä aika heillä, että äiti meni lainamekossa alttarille ja ei edes hääkakkua -juhlista puhumattakaan- ollut :(

Siskojeni kanssa tuumattiin, että on äiti nyt hääkakun ja pientä koristelua juhlan kunniaksi ansainnut. Koristelemme siis auton kaikessa hiljaisuudessa ja hillitysti, kun heidät vihitään (maistraatti) ja kun tulevat juhlapaikalle suvun pienimmät levittelevät ruusun terälehtiä morsiusparin edellä autolta kotiovelle.

Sitten nostamme maljan vieraiden kanssa heille :)
Ihanalta kuulostaa teidänkin suunnitelmat! :)
Mulla olisi ollut vielä sellainenkin mielessä että oltaisiin tehty piknik-kori mukaan hotellihuoneeseen mutta huone maksoi jo sen verran että olisi mennyt yli budjetin :)
 

Yhteistyössä