Huono äiti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kaverin mielestä kaikki, jotka eivät imetä ovat epäonnistuneita, kertakäyttövaippoja käyttävät pukevat lapsensa muoviin ja se on huonon äidin merkki. Kunnon äiti ei rokota lapsiaan, koska rokotuksista on enemmän haittaa kuin hyötyä. Olenko mä nyt sitten täysin epäonnistunut (imetyksestä saa kai edes yhden plussan?)

Mielenkiintoista. Onko sekään hyvän äidin merkki, jos näkemys on mustavalkoista ja ehdotonta? :xmas:

onko ihmisellä valtaa määritellä mikä on hyvää ja huonoa? minusta me emme edes tiedä, mikä on oikeasti kenellekin oikein/väärin tai hyvää/huonoa. me emme vain kukaan ole siinä asemassa. ne, jotka luulevat olevansa, tulisi kiertää kaukaa. sanon tämän hyvällä.

Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:
Musta huono äiti on kaikessa yksinkertaisuudessa äiti, joka ei välitä lapsestaan eikä ajattele sen parasta.

Aivan, niin minäkin ajattelen. Mutta siis tämä kaveri on saanut päähänsä, että lapselle on parasta juuri se, ettei sitä rokota, ei kertiksiä jne. Tosiasiassahan täällä velloisi kaikki tappavat taudit, jos kaikki jättäis rokotukset väliin..

Ei se lapsi kuole, jos se käyttää kertiksiä. Mutta lapsi voi oikeasti kuolla ilman niitä rokotuksia. Periaatteessa kaikki mitä kerroit tästä kaverisi ideologiasta sotii kaikkia mun ajatuksia vastaan... Esim. tuo rokotusjuttu on sellainen, että ei sitä välttämättä ymmärrä, jos ei ole koskaan tekemisissä asian kanssa. Mä olen töissä paikassa, jossa tulee ilmi vähän väliä sellaisia sairauksia, joita vastaan lapsia rokotetaan. Enkä koskaan milloinkaan uskaltaisi jättää lastani rokottamatta.

Jokainen tietysti menee tyylillään. Toiset tykkää kestovaipoista, imettää pitkään eikä huoli rokotteita. Toiset taas ei edes yritä imettää, antaa lapsensa kuukauden ikäisenä viikoksi hoitoon ja lähtee Kanarialle. Kärjistetyjä esimerkkejä, mutta pointti oli siinä, että kukin tyylillään, kunhan siinä ajattelee lapsen parasta. Ja joskus tietysti pieni faktatieto voisi olla paikallaan... Esimerkiksi tuota rokottamatta jättämistä en pitäisi kyllä lapsen parhaana...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Kaverisi taitaa olla vähän yksinkertainen.

Noh. Se on sellanen, että hurahtaa aina täysillä johonkin. Ja nyt se on hurahtanut kaikkeen luonnonmukaiseen ja luomuun.

Minäkin saatan hurahdella eri juttuihin. Mutta en mä kuvittele että jokin yksittäinen asia tekee ihmisestä huono vanhemman.