**************huonepeliin*********************

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eli luoja, mä etsin yhtä palaa ihan kuumeisesti vielä, mutta en tajunnu ollenkaan että eihän sitä yhtä tarvita vaan pitää jättää tyhjäksi, luoja että tunnen olevani hölmö :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Mustapantteri:
Eli luoja, mä etsin yhtä palaa ihan kuumeisesti vielä, mutta en tajunnu ollenkaan että eihän sitä yhtä tarvita vaan pitää jättää tyhjäksi, luoja että tunnen olevani hölmö :laugh:

No mistä vielä tarttis katella...kun multa se viimenen puuttuu ( eli kaks aukkoa on tyhjänä )

Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Bean:

No mistä vielä tarttis katella...kun multa se viimenen puuttuu ( eli kaks aukkoa on tyhjänä )

Otitko dildosta? Pöydästä, hyllystä, paahtimesta.... hmm, mistäs vielä..

Alkuperäinen kirjoittaja Jee:
miten mä saan ne palaset pois nuista tavaroista? oon löytäny siitä rahista ja pyyhkeen välistä mut en saa niitä "irti"...

Sulla on tavaravalikko täynnä, sun pitää palauttaa niitä tavaroita paikoilleen..

Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Bean:

Otitko dildosta? Pöydästä, hyllystä, paahtimesta.... hmm, mistäs vielä..

oon ottanu ja mekosta ja yöpöydän takaa ja laatikosta...hyllystä oli ottamatta...kiitos!

Mistä kaikkialta löysit palat?? Multa puuttuu 1 tai 2 enkä pääse eteenpäin :( Mä oon löytänyt
takista
hyllystä
sängystä
yöpöydän takaa
kookospähkinästä
kookosp.lehdestä
meikkilaukusta
pödästä
rahin välistä
pyyhkeitten välistä
dildosta
mekosta
origamista
leivänpaahtimesta

Olikohan kaikki...Tuleejko mieleen joku noista muista mistä vois löytää?? :)

Alkuperäinen kirjoittaja aino:
Mistä kaikkialta löysit palat?? Multa puuttuu 1 tai 2 enkä pääse eteenpäin :( Mä oon löytänyt
takista
hyllystä
sängystä
yöpöydän takaa
kookospähkinästä
kookosp.lehdestä
meikkilaukusta
pödästä
rahin välistä
pyyhkeitten välistä
dildosta
mekosta
origamista
leivänpaahtimesta

Olikohan kaikki...Tuleejko mieleen joku noista muista mistä vois löytää?? :)

Yöpöydän keskimmäisestä laatikosta?