H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja lapinonni:kolme laattaa löytynyt ja niille kaappi, mutta nyt ihan jumissa! apua!
Alkuperäinen kirjoittaja lapinonni:Löysin nyt neljännen kookoksesta. niin sängyn alla siinä paperi jutussa oli yksi. yöpöydän laatikosta. yksi löytyi kookospuun lehdestä
Nyt kattelee mekkoja ja leivänpaahdinta
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Bean:Alkuperäinen kirjoittaja lapinonni:Löysin nyt neljännen kookoksesta. niin sängyn alla siinä paperi jutussa oli yksi. yöpöydän laatikosta. yksi löytyi kookospuun lehdestä
Nyt kattelee mekkoja ja leivänpaahdinta
Joo, oon kans löytäny noi. Siellä yöpöydän takanakin on yks.
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Miten sinne taulun taakse pääsee?
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Bean:En mä kyllä onnistu takista enkä pöydästä saamaan...hitsi kun en muista että oisinko takista jo saanu vai enkö nyt vaan onnistu siinä..
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Bean:En mä kyllä onnistu takista enkä pöydästä saamaan...hitsi kun en muista että oisinko takista jo saanu vai enkö nyt vaan onnistu siinä..
Alkuperäinen kirjoittaja lapinonni:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Bean:En mä kyllä onnistu takista enkä pöydästä saamaan...hitsi kun en muista että oisinko takista jo saanu vai enkö nyt vaan onnistu siinä..
Takissa oli se hihassa yksi kohouma, sitä näpyttelee alemmas...
Pöydästä en kyllä löydä minäkään