**************huonepeliin*********************

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja lapinonni:
kolme laattaa löytynyt ja niille kaappi, mutta nyt ihan jumissa! apua!

Mistä oot jo laatat löytäny? ainakin leivän paahtimessa, sängyssä..yöpöydän takana..yhdessä mekossa...ja mistähän muualta vielä oon löytäny..niin kookospähkinässä..ja yhdessä palmun lehdessä

Voi apua, mä oon päässy ton läpi joskus pari vuotta sitten, tahkosin ja tahkosin monta kuukautta ja sit vasta pääsin ja nyt oon unohtanu ihan täysin miten sieltä pääsi ulos!!

Löysin nyt neljännen kookoksesta. niin sängyn alla siinä paperi jutussa oli yksi. yöpöydän laatikosta. yksi löytyi kookospuun lehdestä
Nyt kattelee mekkoja ja leivänpaahdinta

Joo, oon kans löytäny noi. Siellä yöpöydän takanakin on yks.

Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Bean:
Löysin nyt neljännen kookoksesta. niin sängyn alla siinä paperi jutussa oli yksi. yöpöydän laatikosta. yksi löytyi kookospuun lehdestä
Nyt kattelee mekkoja ja leivänpaahdinta

Joo, oon kans löytäny noi. Siellä yöpöydän takanakin on yks.

No nyt sitten meillä on samat :)

En mä kyllä onnistu takista enkä pöydästä saamaan...hitsi kun en muista että oisinko takista jo saanu vai enkö nyt vaan onnistu siinä..

Nosta pöydältä kaikki tavarat ylös ja nopeesti klikkaat pöytää niin tipauttaa yhden lattialle. Takis oikeassa hihassa ( snusta katsottuna ) näkyy pieni muhku, sitä klikkaamalla se siirttyy aina alemmas :)

En mä kyllä onnistu takista enkä pöydästä saamaan...hitsi kun en muista että oisinko takista jo saanu vai enkö nyt vaan onnistu siinä..

Takissa oli se hihassa yksi kohouma, sitä näpyttelee alemmas...
Pöydästä en kyllä löydä minäkään

Takissa oli se hihassa yksi kohouma, sitä näpyttelee alemmas...
Pöydästä en kyllä löydä minäkään

Hitsi, käsi kohta krampissa kun oon sitä kohoumaa naputellu, mut ei liiku mihinkään... muoks.. nyt löyty oikee kohouma :D