minä olen ennenkin pelannut saman tyypin/puljun huonepelin ja tuo 'varasto' tulee täyteen jos kerää kaikki mitä löytyy. Tavarat voi palauttaa sinne mistä on ne ottanutkin.Alkuperäinen kirjoittaja Ebony1:mä oon ihan jumissa... oon saanut poimittua esineitä vaikka kuinka paljon, mut nyt en tiedä mitä pitäs tehdä
:ashamed:
etkös ollut silloin mun kanssa pelaamassa sitä metsästysmajapeliä, missä piti niitä sahan hampaita kerätä. Toivottavasti tää ei ole yhtä pitkä ja vaikea..Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Mä tuun mukaan :wave:
Juu olinAlkuperäinen kirjoittaja juuri:etkös ollut silloin mun kanssa pelaamassa sitä metsästysmajapeliä, missä piti niitä sahan hampaita kerätä. Toivottavasti tää ei ole yhtä pitkä ja vaikea..Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Mä tuun mukaan :wave:
Mulla on 4 luotia.Alkuperäinen kirjoittaja Karvinen:mä kans sudoku läpi ja 3 luotia lippaassa, ei mee aseeseen lipas kii...
on karkkipaperista , mistä sä neljännen löysit?Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Mulla on 4 luotia.Alkuperäinen kirjoittaja Karvinen:mä kans sudoku läpi ja 3 luotia lippaassa, ei mee aseeseen lipas kii...
katoitko karkkipaperin sisältä?
Yks oli lääkelaukussa, muita en muista ku tuli ennen sudokua..Alkuperäinen kirjoittaja Karvinen:on karkkipaperista , mistä sä neljännen löysit?Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Mulla on 4 luotia.Alkuperäinen kirjoittaja Karvinen:mä kans sudoku läpi ja 3 luotia lippaassa, ei mee aseeseen lipas kii...
katoitko karkkipaperin sisältä?
Mistä avain?Alkuperäinen kirjoittaja Karvinen:arkku auki mutta mihin nuo timantit??
mistä löysit luodit?Alkuperäinen kirjoittaja Ebony1:mulla kans neljä luotia. mitäs nyt?