Huonepeliin tulijoita?

• Viestiketjun aloittaja huonepeli
  • Ensimmäinen viesti
koukussa
teleskooppi on television takana. jotkut lamput pitää laittaa keittiön lautasten vihjeiden avulla päälle mutta en tajua kyseistä vihjettä ja se koodi täytyy tietää kalenterista eka...
miten saitte sen kristalli pallon? tai siis sen patsaan rikki?

mää
Alkuperäinen kirjoittaja koukussa:
teleskooppi on television takana. jotkut lamput pitää laittaa keittiön lautasten vihjeiden avulla päälle mutta en tajua kyseistä vihjettä ja se koodi täytyy tietää kalenterista eka...
miten saitte sen kristalli pallon? tai siis sen patsaan rikki?
ahaa- lunttasitko tän jostain vai miten keksit. Mä luulen, että niiden kukkien värin mukaan taas painellaan ja kukkien lukumäärä määrää järjestyksen. mutta miten sen teleskoopin saa esiin telkun takaa? vai tuolla systeemillä just?

mää
Alkuperäinen kirjoittaja ddd:
siis katoi yhestä englannin kielisestä topicista... paina sitä helppiä---
Okei. En oo viittinyt, mieluummin "omin voimin" ratkoo noita. Kiitti anyway. Sain sen teleskoopin. Nyt vaan keksi mihin sitä käytetään. :)

hooked
Mulla on laho pää. En muista enää mikä mistäkin löytyi.. mutakoodilla sai auki ne kaapinovet, joitten takana oli se punainen timantti. siis sen koodin järjestyksessä klikkaillaan ne ovet.

teleskooppiin laitetaan se kutistettu valkoinen pallo.. ja tämä yhdistelmä sitten akvaarioon niin pääset ite sinne sisälle.

red diamond
missä järjestyksessä siellä yläkerrassa ne kaapit tarvii avata jotta sen punaisen timantin saa? olisi erittäin kiva jos saisin vastauksen olen sitä mutaa yrittänyt tonkia mutta ei tapahdu enää mitään.

hooked
muistaakseni yläkerrassa oli kirjahylly, josta piti klikata punaista/punaisia kirjoja. hylly avautuu ja siellä oli joku timantti tms.

mudasta paljastuu numerosarja. en nyt muista sitä oikein, mutta olkoon esim. 31213. siis siellä huoneessa jossa kaapin ovet ei pysy auki, klikkaan sarjan mukaisesti ensin kolmatta ovea vasemmalta lukien, sitten ekaa, sitten tokaa, sitten taas ekaa jne. ovet aukeaa.

akvaariossa pitää räjäytellä niitä laatikoita. takaa paljastuu jalusta, joka on kuin tehty eräälle esineelle listassasi. samoin siihen esineeseen sopii kuin nakutettu kolme muuta juttua tavaralistalta ;) se aktivoi aarrearkun ympäriltä voimakentän pois..

Yhteistyössä