Ootko saanut avaimen kakusta ja sen "vetojutun" autoon ?Alkuperäinen kirjoittaja pandis:mie en pääse ajaa autolla... mitähän oon jättäny tekemättä välissä...
Ootko laittanut siihen sen vetokammen kiinni?Alkuperäinen kirjoittaja pandis:mie en pääse ajaa autolla... mitähän oon jättäny tekemättä välissä...
Laitoitko oikeassa järjestyksessä? Niin että laatikko aukee?Alkuperäinen kirjoittaja pandis:no joo, sain ne pallot siihe laatikkoo kiinni, mut en pääse eteepäi...
Sit ku ne on oikees järjestykses saat laatikon auki ja sieltä "dragon ballin"mikä käy ulko-oveenAlkuperäinen kirjoittaja pandis:no joo, sain ne pallot siihe laatikkoo kiinni, mut en pääse eteepäi...
Mä menin varmaan väärästä ovesta ulos Menin kaappiin.Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Sit ku ne on oikees järjestykses saat laatikon auki ja sieltä "dragon ballin"mikä käy ulko-oveenAlkuperäinen kirjoittaja pandis:no joo, sain ne pallot siihe laatikkoo kiinni, mut en pääse eteepäi...
oven takaa saat tikaat...katossa on on ritilä mistä tippuu kirja ja sen välissä om leka millä saat lattiassaolevan särön enemmän rikkiAlkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:mä oon jumissa...sain sängyn ylös, ja lattiassa on joku särö, mutta ei oo millä rikkoo..ja kalenterin yläpuolella on joku tuuletuskanava, mutta ei oo työkaluja saada sieltä sitä (tod.näk)tulitikkurasiaa....tavaroista on ainoastaa muki jossa on vettä. Ja sit 3 kuusenkoristetta...
miten sait sängyn ylös?Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:mä oon jumissa...sain sängyn ylös, ja lattiassa on joku särö, mutta ei oo millä rikkoo..ja kalenterin yläpuolella on joku tuuletuskanava, mutta ei oo työkaluja saada sieltä sitä (tod.näk)tulitikkurasiaa....tavaroista on ainoastaa muki jossa on vettä. Ja sit 3 kuusenkoristetta...
tietokoneen takaa hanaan vipu ja sit saa vettä mukiinAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten sänky siirtyy?? minulla muki mutta en saa siihen vettä??