Vihreestä kirjasta löytyy koodiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten sänky siirtyy?? minulla muki mutta en saa siihen vettä??
Vihreestä kirjasta löytyy koodiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten sänky siirtyy?? minulla muki mutta en saa siihen vettä??
niin justAlkuperäinen kirjoittaja tähtiyö:Siis mistä oven takaa tikkaat???
siitä ainoasta mikä siel on....Alkuperäinen kirjoittaja tähtiyö:Siis mistä oven takaa tikkaat???
sori ei ollukkaa se leka siellä katossa...muistin väärinAlkuperäinen kirjoittaja kaalis:oven takaa saat tikaat...katossa on on ritilä mistä tippuu kirja ja sen välissä om leka millä saat lattiassaolevan särön enemmän rikkiAlkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:mä oon jumissa...sain sängyn ylös, ja lattiassa on joku särö, mutta ei oo millä rikkoo..ja kalenterin yläpuolella on joku tuuletuskanava, mutta ei oo työkaluja saada sieltä sitä (tod.näk)tulitikkurasiaa....tavaroista on ainoastaa muki jossa on vettä. Ja sit 3 kuusenkoristetta...
Siihen pöytään jossa on lamppu.Sängyn vieressä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mihin se koodi käy mikä kirjassa??
Niin vaan kun se ei aukeaAlkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:siitä ainoasta mikä siel on....Alkuperäinen kirjoittaja tähtiyö:Siis mistä oven takaa tikkaat???
onko sulle tullu siihen läppäriin s-postia?Alkuperäinen kirjoittaja tähtiyö:Niin vaan kun se ei aukeaAlkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:siitä ainoasta mikä siel on....Alkuperäinen kirjoittaja tähtiyö:Siis mistä oven takaa tikkaat???
NoupAlkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:onko sulle tullu siihen läppäriin s-postia?Alkuperäinen kirjoittaja tähtiyö:Niin vaan kun se ei aukeaAlkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:siitä ainoasta mikä siel on....Alkuperäinen kirjoittaja tähtiyö:Siis mistä oven takaa tikkaat???
sulla on jotaki tekemättä sitte...onko sulla vasara/leka, että saat sen särön hajotettua?Alkuperäinen kirjoittaja tähtiyö:NoupAlkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:onko sulle tullu siihen läppäriin s-postia?Alkuperäinen kirjoittaja tähtiyö:Niin vaan kun se ei aukeaAlkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:siitä ainoasta mikä siel on....Alkuperäinen kirjoittaja tähtiyö:Siis mistä oven takaa tikkaat???
se kaadetaan kasvavan kuusen päälle...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mihin tuo vesi muki käy??
käyppä kattoo siitä labrapöydältä niiden aineiden määrät, ja laita ne tietokoneeseen, alle tulee nelinumeroinen lulu, joka käy labrapöydän oveen koodiksi....Alkuperäinen kirjoittaja sussu:Miten tietsikassa menee ne väri jutut??
siihen kun löytyy kortti niin sieltä takaa saa tavaraaAlkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:ja mikä idea tolla taululla on sängyn oikealla puolella :/
ahaa....eli täytyy löytää kortti...Alkuperäinen kirjoittaja kaalis:siihen kun löytyy kortti niin sieltä takaa saa tavaraaAlkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:ja mikä idea tolla taululla on sängyn oikealla puolella :/
mä olen saanut hajotettua ja istutettua sen siemenen mut en enää pääse sängyn alle. ei ole mulle tullut spostia.Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:sulla on jotaki tekemättä sitte...onko sulla vasara/leka, että saat sen särön hajotettua?Alkuperäinen kirjoittaja tähtiyö:NoupAlkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:onko sulle tullu siihen läppäriin s-postia?Alkuperäinen kirjoittaja tähtiyö:Niin vaan kun se ei aukeaAlkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:siitä ainoasta mikä siel on....Alkuperäinen kirjoittaja tähtiyö:Siis mistä oven takaa tikkaat???