Joku niistä sen napin viereisistä avas katon...Alkuperäinen kirjoittaja annnas:mulla on ollu penkinlämmitin koko ajan päällä miten se katto?
Miä otin ruuvari konepellin alta pariston.. Nyt siis kaks paristooAlkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:vieläki ruuvari "käyttämättä" tarra, mainos taskulamppu ja se toinen patteri
sama homma, mutta ruuvaria voi vielä käyttää...ei menny läpinäkyväksi tavaraluettelossa...Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Miä otin ruuvari konepellin alta pariston.. Nyt siis kaks paristooAlkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:vieläki ruuvari "käyttämättä" tarra, mainos taskulamppu ja se toinen patteri
Mulla kanssa, sain ilmeisesti kaukon-tuollainen sininen mötikkä, mut ruuvit eiAlkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Mulla enää yks kohta tyhjänä..
mitä oot löytäny..mulla on kaks kohtaa tyhjänä...Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Mulla enää yks kohta tyhjänä..
Ei mulla ole tarran alla mitään..Alkuperäinen kirjoittaja annnas:mulla on vissi neljä tyhjää kohtaa? jos tarran allekin tulee jotain?
Se oli yhtäkkiä matkustajan puoleisen takapyörän päälläAlkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:mistä sininen mötikkä?
ei mulla oo |O :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Se oli yhtäkkiä matkustajan puoleisen takapyörän päälläAlkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:mistä sininen mötikkä?
Klikkaas ruuvaria ja vaihda sen pääAlkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Nyt on kaikki kamat mut silti en ymmärrä :headwall:
Miten sait ruuvit auki?Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Mulla kanssa, sain ilmeisesti kaukon-tuollainen sininen mötikkä, mut ruuvit eiAlkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Mulla enää yks kohta tyhjänä..
aukee
Muoks:hoksasin jo
Siun on vaan klikkailta niitä nappuloita-miä luulen, et joku niistä sen sais esiin..Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:miksei mulla oo tota sinistä mötikkää :kieh: :kieh: