takakontissaAlkuperäinen kirjoittaja samperi:Mutta missä se ruuvari, mulla vois olla sille käyttöä :wave:
takakontissaAlkuperäinen kirjoittaja samperi:Mutta missä se ruuvari, mulla vois olla sille käyttöä :wave:
ei auta ei....eikä mulla oo ku se avain mikä käy takakonttiin...ruuvari löytyy takakontistaAlkuperäinen kirjoittaja samperi:Siis taskulamppu oli ulkopuolella autoaAlkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:mutta ku en pääse enään autoon sisälle :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Taskulamppu oli pyyhkijöiden luonaAlkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:ku aukasee sen oven avaimella uudestaa nii avain menee katki...sitte tavaroihin jää se toinen pää..puukolla kaivertaa sieltä sen keltasen pois ja se keltanen osa menee laatikkoon. Mutta en mä oo saanu autoa käyntiin (enkä kyl pääsekkää autoon sisään enään) ja ei mulla oo mitää taskulamppua?
Eikö auta, jos klikkaat sillä avaimella taustapeiliä?
Sellanen harmaa, missä on keltanen nappi?Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:on mulla se rautamötikkä, onko se muka taskulamppu? jos on nii ei se mulla ainakaa valoa anna....
Meet kattoo autoa edestä päin ja painat sillä avaimella sitä peiliä mikä on tuulilasissaAlkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:ei auta ei....eikä mulla oo ku se avain mikä käy takakonttiin...ruuvari löytyy takakontistaAlkuperäinen kirjoittaja samperi:Siis taskulamppu oli ulkopuolella autoaAlkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:mutta ku en pääse enään autoon sisälle :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Taskulamppu oli pyyhkijöiden luonaAlkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:ku aukasee sen oven avaimella uudestaa nii avain menee katki...sitte tavaroihin jää se toinen pää..puukolla kaivertaa sieltä sen keltasen pois ja se keltanen osa menee laatikkoon. Mutta en mä oo saanu autoa käyntiin (enkä kyl pääsekkää autoon sisään enään) ja ei mulla oo mitää taskulamppua?
Ja sen sait siitä mustasta mötikästä? Ja pakoputkesta toinen?Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:ei auta ei....eikä mulla oo ku se avain mikä käy takakonttiin...ruuvari löytyy takakontista
:flower: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja annnas:Meet kattoo autoa edestä päin ja painat sillä avaimella sitä peiliä mikä on tuulilasissaAlkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:ei auta ei....eikä mulla oo ku se avain mikä käy takakonttiin...ruuvari löytyy takakontistaAlkuperäinen kirjoittaja samperi:Siis taskulamppu oli ulkopuolella autoaAlkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:mutta ku en pääse enään autoon sisälle :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Taskulamppu oli pyyhkijöiden luonaAlkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:ku aukasee sen oven avaimella uudestaa nii avain menee katki...sitte tavaroihin jää se toinen pää..puukolla kaivertaa sieltä sen keltasen pois ja se keltanen osa menee laatikkoon. Mutta en mä oo saanu autoa käyntiin (enkä kyl pääsekkää autoon sisään enään) ja ei mulla oo mitää taskulamppua?
Tuulilasin pyyhkijöiden päälläAlkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Missä tarkalleen on taskulamppu?
Ja miten olette saaneet takakontin luukun auki?
En saanutkaa :/Alkuperäinen kirjoittaja annnas:samperi saitko käytettyä ruuvaria?
se oli kinkkinen juttu mutta se avain pitää saada katki lukkoon. kanttii lukee tuolta alusta päin jos auttaAlkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Ja miten saitte sen mustan rasian auki? Mulla siis vain avain mikä tuli pakoputkesta.
miten ihmeessä sen sai auki?Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Tuolla konepellin alla on joku "pala" sinisen mömmön sisällä, mut en saa sitä pois
miä muuten INHOAN tuota konepellin avaamista :kieh: :kieh:
Kokoajan saan sen pamahtaa kiinni :headwall:
Nyt sain!! Konepellin alla oli musta kolo, lampulla valoa ja ruuvarilla se irti: Sain uuden paristonAlkuperäinen kirjoittaja samperi:En saanutkaa :/Alkuperäinen kirjoittaja annnas:samperi saitko käytettyä ruuvaria?
Auton sisältä, musta vipu ihan siinä oven vieressäAlkuperäinen kirjoittaja annnas:miten ihmeessä sen sai auki?Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Tuolla konepellin alla on joku "pala" sinisen mömmön sisällä, mut en saa sitä pois
sainpasAlkuperäinen kirjoittaja annnas:miten ihmeessä sen sai auki?Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Tuolla konepellin alla on joku "pala" sinisen mömmön sisällä, mut en saa sitä pois