Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja TuiKKu:Tossa ekassa en saanu ku pari paprunpalaa ja sit jonkun kirjan..maybe... jälkimmäisessä sain niitä värikoodeja siihen laatikkoon,missä oli eri värisiä kolmioita,ympyröitä jne,mut en saanu sitä auki..molempia yritin :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja tiia:mä oon saanu 2 paperinpalaa,avaimen ja kirjan..
Alkuperäinen kirjoittaja NakkiFakiiri:Alkuperäinen kirjoittaja TuiKKu:Tossa ekassa en saanu ku pari paprunpalaa ja sit jonkun kirjan..maybe... jälkimmäisessä sain niitä värikoodeja siihen laatikkoon,missä oli eri värisiä kolmioita,ympyröitä jne,mut en saanu sitä auki..molempia yritin :ashamed:
mulla on tuossa munlaittamassa linkissä kolme kolikkoa, patsas, mattoveitsi ja pullo.
Koodit on mullaki tallessa, mutta en tajua miten sen lootan saaa auki
ja heti sain auki kun kerkesin kirjotaa
Alkuperäinen kirjoittaja kevytmelankolia:Mitä te nyt pelaatte, tahtoo mukaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja TuiKKu:Alkuperäinen kirjoittaja NakkiFakiiri:Alkuperäinen kirjoittaja TuiKKu:Tossa ekassa en saanu ku pari paprunpalaa ja sit jonkun kirjan..maybe... jälkimmäisessä sain niitä värikoodeja siihen laatikkoon,missä oli eri värisiä kolmioita,ympyröitä jne,mut en saanu sitä auki..molempia yritin :ashamed:
mulla on tuossa munlaittamassa linkissä kolme kolikkoa, patsas, mattoveitsi ja pullo.
Hey sie varmaan voisit sit kertoo mullekin sen lootan avauksenPatsas?Mattoveitsi? Mistä sä noi sait? 3 kolikkoa miekii oon tunkenu siihen yhteen automaattiin
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja TuiKKu:Alkuperäinen kirjoittaja tiia:mä oon saanu 2 paperinpalaa,avaimen ja kirjan..
Sä tod.näk.pelaat tota ekaa?
Alkuperäinen kirjoittaja NakkiFakiiri:Alkuperäinen kirjoittaja TuiKKu:Alkuperäinen kirjoittaja NakkiFakiiri:Alkuperäinen kirjoittaja TuiKKu:Tossa ekassa en saanu ku pari paprunpalaa ja sit jonkun kirjan..maybe... jälkimmäisessä sain niitä värikoodeja siihen laatikkoon,missä oli eri värisiä kolmioita,ympyröitä jne,mut en saanu sitä auki..molempia yritin :ashamed:
Hey sie varmaan voisit sit kertoo mullekin sen lootan avauksenPatsas?Mattoveitsi? Mistä sä noi sait? 3 kolikkoa miekii oon tunkenu siihen yhteen automaattiin
![]()
neljännen kolikon saa sillä matto veittellä sohvasta.
ja se mettoveitti on siellä sohvan oikealla puolen, kun klikkaa sen lattiamaton sinne nurkkaan.
Loota aukse niin että sammutin valot, ja sohvan päälle seinälle ilmesty teksi BOX, se box sana piti muodostaa lootaan niillä koodeilla mitä on ympäri huonetta.
Nyt mulla on sitten ruuvari, en vaan tiiä mitä sillä tekeisn
Alkuperäinen kirjoittaja TuiKKu:Mie en saanu auki sitä mihin ne kolikot piti laittaa tietyssä järjestyksessä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja NakkiFakiiri:Alkuperäinen kirjoittaja TuiKKu:Mie en saanu auki sitä mihin ne kolikot piti laittaa tietyssä järjestyksessä![]()
sulla on väärä järjestys![]()
katoppa sitä kuvaa uuelleen, ajatuksen kanssa
Alkuperäinen kirjoittaja kevytmelankolia:miten sen kolikon saa sohvasta tai mistä kohti