Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kevytmelankolia:siis mistä kuvasta saa vinkin kolikoiden järjestykseen :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja ronny:Alkuperäinen kirjoittaja TuiKKu:Mistä saa ruuvarin ?
Kastelemalla kukkasen.
Alkuperäinen kirjoittaja TuiKKu:Alkuperäinen kirjoittaja ronny:Alkuperäinen kirjoittaja TuiKKu:Mistä saa ruuvarin ?
Kastelemalla kukkasen.
Helpommin sanottu kun tehtySillä pullolla...ko?
Alkuperäinen kirjoittaja TuiKKu:Mie vielä täällä pelaan tätä,kun annoin aivojen levätä yön yli...pitääkö tossa kun saa ton paperikaapin auki,niin tehdä jotain niille paperilaatikoille? Mistä se yks patsas vielä löytyy?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten mä saan sen boxin auki?? niitä merkkejä on niin paljon. .
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten mä saan sen boxin auki?? niitä merkkejä on niin paljon. .
voisko joku auttaa??
Alkuperäinen kirjoittaja ninni:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten mä saan sen boxin auki?? niitä merkkejä on niin paljon. .
voisko joku auttaa??
en minäkään saa auki!!??
Alkuperäinen kirjoittaja TuiKKu:Alkuperäinen kirjoittaja ninni:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten mä saan sen boxin auki?? niitä merkkejä on niin paljon. .
voisko joku auttaa??
en minäkään saa auki!!??
Ootteko löytäneet niitä koodeja?
Alkuperäinen kirjoittaja TuiKKu:Alkuperäinen kirjoittaja kolikko:Montako kolikkoa niitä on??
4 kolikkoa on
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja TuiKKu:Alkuperäinen kirjoittaja ninni:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten mä saan sen boxin auki?? niitä merkkejä on niin paljon. .
voisko joku auttaa??
en minäkään saa auki!!??
siis niitä on niin monta jos tarkoitat samaa kun mä käsitän... niitä on ainakin 4 eriä.. sohvan kylessä,kukkapurkin kylessä jne!!
Alkuperäinen kirjoittaja ninni:Alkuperäinen kirjoittaja TuiKKu:Alkuperäinen kirjoittaja kolikko:Montako kolikkoa niitä on??
4 kolikkoa on
laitoin ne siihen yhteen juttuun mutta mitään ei tapahdu??
Alkuperäinen kirjoittaja TuiKKu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja TuiKKu:Alkuperäinen kirjoittaja ninni:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten mä saan sen boxin auki?? niitä merkkejä on niin paljon. .
voisko joku auttaa??
en minäkään saa auki!!??
siis niitä on niin monta jos tarkoitat samaa kun mä käsitän... niitä on ainakin 4 eriä.. sohvan kylessä,kukkapurkin kylessä jne!!
Just niitä!Kokoa niistä sana box muistaakseni,ja yks kirjain vastaa aina sitä tiettyä väri'merkkiä';kolmiota,ruutua,jne. Meniköhän tää selitys oikein..mie pelasin la-iltana itse tätä ja en enää meinaa muistaa
:headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja niin:Alkuperäinen kirjoittaja TuiKKu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja TuiKKu:Alkuperäinen kirjoittaja ninni:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten mä saan sen boxin auki?? niitä merkkejä on niin paljon. .
voisko joku auttaa??
en minäkään saa auki!!??
Just niitä!Kokoa niistä sana box muistaakseni,ja yks kirjain vastaa aina sitä tiettyä väri'merkkiä';kolmiota,ruutua,jne. Meniköhän tää selitys oikein..mie pelasin la-iltana itse tätä ja en enää meinaa muistaa
:headwall:
Olen just näin kokeillut mutta ei oikein tajuu... voi vitsi!!