T
tina84
Vieras
tai siis jakoavaimen.. mulla on siis se piikki mut ei se tuu sieltä.. ja mihin sitä moukaria käytetään??
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:mitä pitäis tehä siinä ekassa pelissä sen jälkeen kun on tehny sudokun..???? en ymmärrä tosta pelistä mitään.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja lillmam:Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:mitä pitäis tehä siinä ekassa pelissä sen jälkeen kun on tehny sudokun..???? en ymmärrä tosta pelistä mitään.![]()
Mulla ei riittänyt älykkyys siinä pelissä (ja vielä vähemmän siinä sudokussa). Tuu seuraksi tota toista pelaan?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:emmä saanu sitä antennia..pitääkö sitä ottaa jollain välineellä?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:antennin saa telkkarin päältä. kukaan ei ole keksinyt moukarille käyttöä? ja mistä saa toisen numerokoodin salkkua varten?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ääh, en enää muista, oiskohan siihen tarvinnut pihtejä, antenniin siis. löysin nyt toisen numerokoodin sohvasta. sain salkun auki, mutta ei siellä mitään kovinkaan hyödyllistä ollutnyt en tiedä mitä tehdä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:nyt oon ihan jumissamitään ei enää löydy eikä mitään tapahdu mistään