Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja juuri:mulla aukes ovi, mutta nämä pelit tuntien tässä ois varmaan joku kakkosvaihtoehtokin.
Siis päädyitkö parvekkelle?
Alkuperäinen kirjoittaja juuri:EIOOOOOOOOTTOTTAAAAAA TEIN SEN KLASSISEN! Eli painoin vahingossa jotain linkkiä!!!
Alkuperäinen kirjoittaja juuri:EIOOOOOOOOTTOTTAAAAAA TEIN SEN KLASSISEN! Eli painoin vahingossa jotain linkkiä!!!
Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:mistähän koodi tohon laatikkoon,missä on kalanruoto
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:onhan VI kuusi ja IV neljä..?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:voi video, mulla leviää pälli kun en löydä mistään sitä ohjetta miten lasketaan se numerokoodi.
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:voi video, mulla leviää pälli kun en löydä mistään sitä ohjetta miten lasketaan se numerokoodi.
Onks sulla se ruskea lootikko ja vihreä kuula?
Se kuula sinne lootan sisään
Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:mistähän koodi tohon laatikkoon,missä on kalanruoto
:attn: :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja Ona86:ja istuu siel lampun päällä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ona86:joo luukku kii ja kurkkaa sisälle![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ona86:mikä koodi siihe lootaa tulee vauvahaaveita?
Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:Alkuperäinen kirjoittaja Ona86:mikä koodi siihe lootaa tulee vauvahaaveita?
sun pitää kattoo siitä taulusta ne mereneliöt, ja laatikosta ottaa samat ja painella nupit samoista kohdista alas missä ne on siel laatikossa...aika sekavasti selitetty![]()