Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:mistä ukosta te puhutte....![]()
se puu-ukko oli ihan jossain hyllyllä helpossa paikassa
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:mistä ukosta te puhutte....![]()
Alkuperäinen kirjoittaja juuri:Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:mistä ukosta te puhutte....![]()
se puu-ukko oli ihan jossain hyllyllä helpossa paikassa
Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:mutta suurinosa noista laatikoista on lukossa...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:mutta suurinosa noista laatikoista on lukossa...
Ylin laatikko aukeaa kun nostaa siitä päältä sen kupin ensin ylös
Jumaaaaa...ei pääse eteenpäin.
Alkuperäinen kirjoittaja juuri:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:mutta suurinosa noista laatikoista on lukossa...
Ylin laatikko aukeaa kun nostaa siitä päältä sen kupin ensin ylös
Jumaaaaa...ei pääse eteenpäin.
siis mikä toi uusi laatikko on, ajattelin, että se ois joku suurennuslasi tms. mutta en saa sitä minkään kanssa toimimaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:mulla on ruuvarinvarsi, lasi, keltanenvipu-juttu, korkkiruuvi, paperilappu missä lukee newsense, sit on joku ihme harmaa mötkylä, puu-ukko, ja sit joku ihme "levy" mikä tuli sillä ukon päällä laatikosta...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:mulla on ruuvarinvarsi, lasi, keltanenvipu-juttu, korkkiruuvi, paperilappu missä lukee newsense, sit on joku ihme harmaa mötkylä, puu-ukko, ja sit joku ihme "levy" mikä tuli sillä ukon päällä laatikosta...
Samat mutta mikä ihme newsense -lappu sulla on, mistä?
Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:onko kukaan keksiny tohon hyllyn alakaappeihin 4-numeroista koodia?
Alkuperäinen kirjoittaja juuri:pitää lähtee testaan tätä keksintö, mutta kartassa on n w s ja e kirjaimet. JA sana oli newsense, eli saa noilla, pitää varmaan painella sitä laatikossa olevaa juttua tuossa järkässä
TOIMII!
Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:Alkuperäinen kirjoittaja juuri:pitää lähtee testaan tätä keksintö, mutta kartassa on n w s ja e kirjaimet. JA sana oli newsense, eli saa noilla, pitää varmaan painella sitä laatikossa olevaa juttua tuossa järkässä
TOIMII!
TOIMII!!!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:Alkuperäinen kirjoittaja juuri:pitää lähtee testaan tätä keksintö, mutta kartassa on n w s ja e kirjaimet. JA sana oli newsense, eli saa noilla, pitää varmaan painella sitä laatikossa olevaa juttua tuossa järkässä
TOIMII!
TOIMII!!!
Ei toimi mulla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja juuri:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:Alkuperäinen kirjoittaja juuri:pitää lähtee testaan tätä keksintö, mutta kartassa on n w s ja e kirjaimet. JA sana oli newsense, eli saa noilla, pitää varmaan painella sitä laatikossa olevaa juttua tuossa järkässä
TOIMII!
TOIMII!!!
Ei toimi mulla![]()
painelistko siellä laatikossa olevan 'kompassin' näppäimiä tuossa järkässä, n e w s e n s e, n = north, e = east, s = south ja w = west
Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:ei toiminu mulla toi numerosarja...