Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pop:mistä vasara..?
Alkuperäinen kirjoittaja juuri:Alkuperäinen kirjoittaja pop:mistä vasara..?
se tais olla siellä kaapissa olevassa lootassa.. ehkä
Alkuperäinen kirjoittaja juuri:huh, tässähän on tekemistä..
Alkuperäinen kirjoittaja juuri:http://neutralxe.net/esc/vision_play.html
otetaanko sitten tää, vai onko jo pelattu?
Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:mulla on korkkiruuvi, ruuvimeisselinvarsi, lasi, sit lappunen jossa lukee newsense, ja sit joku keltanen vipu(?!)
Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:mulla on korkkiruuvi, ruuvimeisselinvarsi, lasi, sit lappunen jossa lukee newsense, ja sit joku keltanen vipu(?!)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:mulla on korkkiruuvi, ruuvimeisselinvarsi, lasi, sit lappunen jossa lukee newsense, ja sit joku keltanen vipu(?!)
Muuten samat mutta mistä toi lappu löytyi. Toinen lappu on, missä sen puu-ukon malli on.
Alkuperäinen kirjoittaja juuri:Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:mulla on korkkiruuvi, ruuvimeisselinvarsi, lasi, sit lappunen jossa lukee newsense, ja sit joku keltanen vipu(?!)
mulla on se ukkeli ja joku harmaa juttu noiden lisäksi
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja juuri:Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:mulla on korkkiruuvi, ruuvimeisselinvarsi, lasi, sit lappunen jossa lukee newsense, ja sit joku keltanen vipu(?!)
mulla on se ukkeli ja joku harmaa juttu noiden lisäksi
Se ukkeli löytyy ja harmaa juttu, mut mitä niillä tehdään. Ukko on veivattu oikeaan asentoon, mut mitä sitten?
Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:sen ukkeli palasen mä laitoin kirjaan?oisko siinä pitäny viel tehä jotain....