M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ticotico:mä en oo nähny vielä mitään lintua, mutta apuja voisin tarvita... ei oikein honaa
Alkuperäinen kirjoittaja Mustapantteri:Alkuperäinen kirjoittaja ticotico:mä en oo nähny vielä mitään lintua, mutta apuja voisin tarvita... ei oikein honaa
Sitä pitää odottaa jonkin aikaa.. Mitä sulla nyt on?
Alkuperäinen kirjoittaja ticotico:Alkuperäinen kirjoittaja Mustapantteri:Alkuperäinen kirjoittaja ticotico:mä en oo nähny vielä mitään lintua, mutta apuja voisin tarvita... ei oikein honaa
2 kivee, joku timantti, luoti ja puukko... mitä niillä pitää tehhä?
Alkuperäinen kirjoittaja Mustapantteri:Alkuperäinen kirjoittaja ticotico:Alkuperäinen kirjoittaja Mustapantteri:Alkuperäinen kirjoittaja ticotico:mä en oo nähny vielä mitään lintua, mutta apuja voisin tarvita... ei oikein honaa
2 kivee, joku timantti, luoti ja puukko... mitä niillä pitää tehhä?
Irrota isolla kivellä luurangolta pää, saat putken![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mustapantteri:Tää on kyl aika surkea peli... Etitäänkö uus?
Alkuperäinen kirjoittaja Mustapantteri:http://www.123bee.com/play/halloween-pumpkin-room Onko jo pelattu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mustapantteri:aaarrggh, painoin vahingossa päivityksestä, niin alotetaas sit alusta toi kurpitsa peli... :headwall: