M
meitsi
Vieras
No lavuaarista löytyy yks sormus mikä tarvitaan laatikon avaamiseen. Ja portaita pitkin pääsee vähän matkaa ylös.
Voin antaa vinkkejä jos tarvii!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja manta83:mul 5 sormusta kaulaketju ja joku pullo, päiväkirjankin löysin ja luin.
Alkuperäinen kirjoittaja meitsi:No lavuaarista löytyy yks sormus mikä tarvitaan laatikon avaamiseen. Ja portaita pitkin pääsee vähän matkaa ylös.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja meitsi:No lavuaarista löytyy yks sormus mikä tarvitaan laatikon avaamiseen. Ja portaita pitkin pääsee vähän matkaa ylös.
miten sen saa???
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja meitsi:No lavuaarista löytyy yks sormus mikä tarvitaan laatikon avaamiseen. Ja portaita pitkin pääsee vähän matkaa ylös.
miten sen saa???
Kun meet portaita ylös, niin huomaat siinä kukassa klemmarin
Alkuperäinen kirjoittaja flow87:mulla on kaks samanlaista sormusta mutta en löydä paikkaa mihkä ne pistäs
Alkuperäinen kirjoittaja flow87:mulla on kaks samanlaista sormusta mutta en löydä paikkaa mihkä ne pistäs
Alkuperäinen kirjoittaja meitsi:Alkuperäinen kirjoittaja flow87:mulla on kaks samanlaista sormusta mutta en löydä paikkaa mihkä ne pistäs
Klikkaat niillä vaan sitä rikkonaista lootaa niin ne tarttuu siihen kii.
Alkuperäinen kirjoittaja flow87:Alkuperäinen kirjoittaja meitsi:Alkuperäinen kirjoittaja flow87:mulla on kaks samanlaista sormusta mutta en löydä paikkaa mihkä ne pistäs
Klikkaat niillä vaan sitä rikkonaista lootaa niin ne tarttuu siihen kii.
hm. vissiin sitte väärät rinkulat..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mä en löydä sitä toista sormusta siihen laatikkoon
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mä en löydä sitä toista sormusta siihen laatikkoon