Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Puukolla (?) saa makuhuoneen nojatuolista avaimen.
Heh. ja miten pääsee siihen huoneeseen missä on se nojatuoli? ja miksi tuosta sängystä nousee tota peitonhelmaa, mut ei sit tapahdu mitään??
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Puukolla (?) saa makuhuoneen nojatuolista avaimen.
Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Puukolla (?) saa makuhuoneen nojatuolista avaimen.
Heh. ja miten pääsee siihen huoneeseen missä on se nojatuoli? ja miksi tuosta sängystä nousee tota peitonhelmaa, mut ei sit tapahdu mitään??
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Minne menee oranssi, violetti ja pinkki avain?
Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Minne menee oranssi, violetti ja pinkki avain?
yksi avasi vaatekaapin. kait.
aukeeko teillä se yksi yöpöydän laatikko?? vasemmalla alhaalla..
Alkuperäinen kirjoittaja mää:jee, läpi meni!!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Jokos kaikki ovat tämän pelin ratkaisseet, itse pidin vähän taukoa ja nyt uudella innolla. Mitähän sillä mustalla veitsen näkösellä tehään?
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Jokos kaikki ovat tämän pelin ratkaisseet, itse pidin vähän taukoa ja nyt uudella innolla. Mitähän sillä mustalla veitsen näkösellä tehään?
ei oo läpi (taukoo täälläkin).
Sillä saa avaimen makkarin nojatuolista.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Jokos kaikki ovat tämän pelin ratkaisseet, itse pidin vähän taukoa ja nyt uudella innolla. Mitähän sillä mustalla veitsen näkösellä tehään?
Kaikki paikat koluttu ja löydetyt avaimet käytetty, kartasta puuttuu muutama maa, mm Norja, nyt ei oo enää kuin kirja jäljellä, mitähän seuraavaks?
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Jokos kaikki ovat tämän pelin ratkaisseet, itse pidin vähän taukoa ja nyt uudella innolla. Mitähän sillä mustalla veitsen näkösellä tehään?
Kaikki paikat koluttu ja löydetyt avaimet käytetty, kartasta puuttuu muutama maa, mm Norja, nyt ei oo enää kuin kirja jäljellä, mitähän seuraavaks?
minne sä sen pinkin avaimen tuuppasit?