hahaa, voidaan sitten siltä kysyä apuja, kun alkaa jumittaa.Alkuperäinen kirjoittaja hih:Meidän 5-vuotias tykkää todella paljon tuosta pelistä ja osaa jo ulkomuistista pelata sen muutamassa minuutissa läpi kun minä olin pelannut sen malliksi.
Kiinnostuksen kohteet kullakin.
mulla oli 3 kiekkoa, mutta laitoin ne siihen seinän laitteeseen ja ne hävis.. sitten on pullo, jota en saa auki, ja kolme koodiaAlkuperäinen kirjoittaja aurkee:mitä teillä on mä oon jumissa ku en ymmärrä noit kolmioita palloja yms koodeja
löysin sen koodin, mutta en tajua sitä.. yritän pähkäilläAlkuperäinen kirjoittaja hih:Niiden koodien avulla voit päätellä sohvalla olevan laatikon avauskoodin. Koodin näkee pimeässä kun on sitä ennen tehnyt jotakin.
mä en ymmärrä sitä olleskaaAlkuperäinen kirjoittaja hih:Niiden koodien avulla voit päätellä sohvalla olevan laatikon avauskoodin. Koodin näkee pimeässä kun on sitä ennen tehnyt jotakin.
löysitkö sen pimeässä näkyvän koodin. jotenkin pitäis nyt älytä, miten nuo kirjaimet yhdistyy noihin väreihin.Alkuperäinen kirjoittaja phyyyyh:mä en ymmärrä sitä olleskaaAlkuperäinen kirjoittaja hih:Niiden koodien avulla voit päätellä sohvalla olevan laatikon avauskoodin. Koodin näkee pimeässä kun on sitä ennen tehnyt jotakin.
joo löysin mut mä ja mun tyhmä pää ei sanota mitäänAlkuperäinen kirjoittaja juuri:löysitkö sen pimeässä näkyvän koodin. jotenkin pitäis nyt älytä, miten nuo kirjaimet yhdistyy noihin väreihin.Alkuperäinen kirjoittaja phyyyyh:mä en ymmärrä sitä olleskaaAlkuperäinen kirjoittaja hih:Niiden koodien avulla voit päätellä sohvalla olevan laatikon avauskoodin. Koodin näkee pimeässä kun on sitä ennen tehnyt jotakin.