kaalis
viimesen piparin saa maatuskalta mikä pitää ostaa sillä kolikolla..jo sen kolikon saa piparilla, en muista millä numerolla,,Nyt tulee hetken tauko vauva huutaa sängyssä
saitko tv-tason yhden laatikon rivan. siellä peli, mistä saa piparinAlkuperäinen kirjoittaja mä:miten sen siltä saa.. piparillako? mistä se vika pipariAlkuperäinen kirjoittaja kaalis:saa siltä yhdeltä maatuskaltaAlkuperäinen kirjoittaja mä:mistä kolikkoAlkuperäinen kirjoittaja kaalis:minne kolikko?
:kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: |O |O |O |O |OAlkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita::attn: :attn:Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:mistä tietää mihin lokerikkoihin ne kuuluu :/
mielestäni vastasin jo kerran, mutta tässä vielä uudestaan:Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita::kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: |O |O |O |O |OAlkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita::attn: :attn:Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:mistä tietää mihin lokerikkoihin ne kuuluu :/
huomaa, että ensimmäinen laatikko on 0 eli numero 1 on vasta toinen loota. ja olihan elukat oikein.Alkuperäinen kirjoittaja joku:mä tein just noin muttei tullu
mutta mistä tiiän mikä elukka on millekki värille, ja millekki laatikolle...sanokaa vaan tyhmäksiAlkuperäinen kirjoittaja juuri:mielestäni vastasin jo kerran, mutta tässä vielä uudestaan:Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita::kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: |O |O |O |O |OAlkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita::attn: :attn:Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:mistä tietää mihin lokerikkoihin ne kuuluu :/
katsot kalenterista siniset ympyrät ja punaiset ympyrät. laitat jommatkummat ensin eli sen päivämäärän kohdalle mitä ympyrä näyttää ja tv:stä näet mikä eläin pitää millekin päivämäälle laittaa . siten sen tähden näyttämään laatikkoon tulee joku tavara. toisilla ympyröillä tuli avain ja toisilla 'piparkakku' missä numero 8
katso tv:stäAlkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:mutta mistä tiiän mikä elukka on millekki värille, ja millekki laatikolle...sanokaa vaan tyhmäksiAlkuperäinen kirjoittaja juuri:mielestäni vastasin jo kerran, mutta tässä vielä uudestaan:Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita::kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: |O |O |O |O |OAlkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita::attn: :attn:Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:mistä tietää mihin lokerikkoihin ne kuuluu :/
katsot kalenterista siniset ympyrät ja punaiset ympyrät. laitat jommatkummat ensin eli sen päivämäärän kohdalle mitä ympyrä näyttää ja tv:stä näet mikä eläin pitää millekin päivämäälle laittaa . siten sen tähden näyttämään laatikkoon tulee joku tavara. toisilla ympyröillä tuli avain ja toisilla 'piparkakku' missä numero 8
kerrankin! mutta miksei ne voi vain rikkoa sitä ikkunaa ja paeta, kaikkea temppuilua ensinAlkuperäinen kirjoittaja mä:ai täält lähettiinkin ikkunan kautta
mukanaAlkuperäinen kirjoittaja juuri:ois toinen aika samanlainen (taas kalenteri) nyt kun vauhtiin ollaan päästy. kiinnostaako?
http://www.zakkuworks.com/flash/poco2escape3_en.html
sillä saa siltä viimeseltä maatuskalta nalleen nenänAlkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:mä oon viel tässä vanhassa pelissä...mitä kolikolla tehdää :/