Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksihän toi peli ei aukie?? jää vaan valkoiseksi...
Sulla ei varmaan flash toimi?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksihän toi peli ei aukie?? jää vaan valkoiseksi...
Alkuperäinen kirjoittaja kih:Nyt aukes lattia siitä huoneesta missä se apina![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kvart över:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksihän toi peli ei aukie?? jää vaan valkoiseksi...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kvart över:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksihän toi peli ei aukie?? jää vaan valkoiseksi...
eli?? mitä täytyis tehä??
Alkuperäinen kirjoittaja flow87:Alkuperäinen kirjoittaja kih:Nyt aukes lattia siitä huoneesta missä se apina![]()
kuinka se aukes?
Alkuperäinen kirjoittaja tuulija:voi ei,mä sain sen lattian auki ja sit tein jotain ja se meni takas kiinni... mä en osaa.. :'(
Kyllä se aukee uudestaan, siitä luukun alareunasta vasemmaltaAlkuperäinen kirjoittaja tuulija:voi ei,mä sain sen lattian auki ja sit tein jotain ja se meni takas kiinni... mä en osaa.. :'(
Alkuperäinen kirjoittaja tuulija:voi ei,mä sain sen lattian auki ja sit tein jotain ja se meni takas kiinni... mä en osaa.. :'(
Alkuperäinen kirjoittaja kih:Kyllä se aukee uudestaan, siitä luukun alareunasta vasemmaltaAlkuperäinen kirjoittaja tuulija:voi ei,mä sain sen lattian auki ja sit tein jotain ja se meni takas kiinni... mä en osaa.. :'(
Alkuperäinen kirjoittaja flow87:mitä sitten ku on ottanu sieltä kaapista sen kapineen
Alkuperäinen kirjoittaja flow87:mutta mistä saa meisselin?
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:pakittakaa... huomatkaa että se ristikon jälkeen (ennen väriä vaihtavia ovia) on 2 muutaki pimeää "huonetta"... yhestä pääsee v.punaseen huoneeseen
Alkuperäinen kirjoittaja flow87:löydän vaan punasia ovia