kokeile 81587Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Juu, multakin loppu jo ideat. Mielestäni kaiken mahdollisen jo yritin :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Nipsuliina:ei keksi ei... hankala...
Läpi!!Alkuperäinen kirjoittaja Karvinen:kokeile 81587Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Juu, multakin loppu jo ideat. Mielestäni kaiken mahdollisen jo yritin :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Nipsuliina:ei keksi ei... hankala...
tuoltaAlkuperäinen kirjoittaja samperi:Läpi!!Alkuperäinen kirjoittaja Karvinen:kokeile 81587Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Juu, multakin loppu jo ideat. Mielestäni kaiken mahdollisen jo yritin :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Nipsuliina:ei keksi ei... hankala...
Mistä siä tuon luvun keksit
Alkuperäinen kirjoittaja Karvinen:tuoltaAlkuperäinen kirjoittaja samperi:Läpi!!Alkuperäinen kirjoittaja Karvinen:kokeile 81587Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Juu, multakin loppu jo ideat. Mielestäni kaiken mahdollisen jo yritin :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Nipsuliina:ei keksi ei... hankala...
Mistä siä tuon luvun keksit
http://www.escapegames24.com/2006/06/gomicom.html
Mistä sä sen avaimen sait?Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Kyl toi on liian suuri mulle. En oo saanu muuta aikaseks ku tulen takkaan ja tuolilla avaimen ja taas oon aivan hukassa.
Tota on ihan mahdoton mennä järjestyksessä.. Taidan luovuttaa
Se oli muistaakseni kirjahyllyssä kun vei tuolin siihen.Alkuperäinen kirjoittaja Tillintallin:Mistä sä sen avaimen sait?Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Kyl toi on liian suuri mulle. En oo saanu muuta aikaseks ku tulen takkaan ja tuolilla avaimen ja taas oon aivan hukassa.
Tota on ihan mahdoton mennä järjestyksessä.. Taidan luovuttaa
En tiiä osaanko minäkään. Tulen sain takkaan "itsestään" mutten ole saanut tuolia paikalleen. Ulkonakin kävin enkä löytänyt mitään. Oiskohan siellä jossain toi sorkkaraudan näkönen toiminut?Alkuperäinen kirjoittaja Tillintallin:Nonni.. En vissiin osaa sit käyttää näit esineitä =)
Rupeekos teille muille muuten siellä vessassa näyttämään toi käsi (siis kursori) keskisormea??!!
Mitä se meinaa? Jumittaa taas vaihteex =)Alkuperäinen kirjoittaja mukana:Sienellä kun hankaa yhessä vessassa peiliä tulee esiin kaavio.
Mistä löysit sorkkaraudan?Alkuperäinen kirjoittaja Tillintallin:juu, nyt mullaki on sieni. Mä oon yrittäny varmaan joka paikkaan tota avainta ja sorkkarautaa..mut ei...