Jep, löysinki on-off kytkimen ja laitoin teippiä.Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:On/off kytkimeen voi kokeilla teippiä.
tikkataulun alta lattialta tikka, jolla saa luukun auki sen toisen pallon takaa...Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:mikä on-of kytkin?
mulla on jäljellä teippirulla, mihin käytetään?
Oon myös löytäny pari luukkua, mutta en saa auki.
Mitä mahtaa olla löytämäti? Tuolin oon vieny paikalleen ja nuottipapereita 2kpl. Päiväkirjasta en tajua mitään, enkä siitä numerosarjajutusta..
Hitsi, oon taas ihan jumissa.
Näyttää tutulle, mut pelailen kuitenkin :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Karvinen:
missä neljäs lappu? ja toinen avain?Alkuperäinen kirjoittaja Nipsuliina:Mulla on neljä lappua, kaksi avainta ja veitsi... siihen se jäikin. en ymmärrä tuota koodia.
ootko saanu tietsikkapöydän laatikon auki?Alkuperäinen kirjoittaja Nipsuliina:roskin, sitten se teipattu laatikko ja oliko niissä lukollisissa laatikoissa. En muista tarkkaan... :ashamed:
5 lappua, muuten samat, enkä tajua minäkään koodiaAlkuperäinen kirjoittaja Nipsuliina:Mulla on neljä lappua, kaksi avainta ja veitsi... siihen se jäikin. en ymmärrä tuota koodia.
oliko kukassa ja seinäjulisteessa avaimetAlkuperäinen kirjoittaja Karvinen:missä neljäs lappu? ja toinen avain?Alkuperäinen kirjoittaja Nipsuliina:Mulla on neljä lappua, kaksi avainta ja veitsi... siihen se jäikin. en ymmärrä tuota koodia.
niin missä viides lappu?Alkuperäinen kirjoittaja Nipsuliina:Mistä viides lappu?
Mitkä laput on jo?Alkuperäinen kirjoittaja Karvinen:niin missä viides lappu?Alkuperäinen kirjoittaja Nipsuliina:Mistä viides lappu?
kaks numerolappua ja mansikka ja kukka....Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Mitkä laput on jo?Alkuperäinen kirjoittaja Karvinen:niin missä viides lappu?Alkuperäinen kirjoittaja Nipsuliina:Mistä viides lappu?
Kirjojen takana tais olla mehiläinenAlkuperäinen kirjoittaja Nipsuliina:mansikka, kukka, sitten kaks missä on jotain numeroita
Juu, multakin loppu jo ideat. Mielestäni kaiken mahdollisen jo yritin :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Nipsuliina:ei keksi ei... hankala...