J
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:löysin yhen avaimen!
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Portaiden yläpäässä olevan kaiteen pääkalloa huitasin kirveellä.Sitä joka on sen taulun edes jossa noidal tuli kädessä...
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Portaiden yläpäässä olevan kaiteen pääkalloa huitasin kirveellä.Sitä joka on sen taulun edes jossa noidal tuli kädessä...
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:mä sain jo pataan kissan verestä ja luista ja hämähäkistä sopan tehtyä...
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:miten ton liukuoven saa auki?
ja mistä sen kirveen saa?
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:miten ton liukuoven saa auki?
ja mistä sen kirveen saa?
Alkuperäinen kirjoittaja Kypsä:Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:mä sain jo pataan kissan verestä ja luista ja hämähäkistä sopan tehtyä...
Miten? Mulla tarvikkeet mutten saa tehtyä?
Alkuperäinen kirjoittaja Kypsä:Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:mä sain jo pataan kissan verestä ja luista ja hämähäkistä sopan tehtyä...
Miten? Mulla tarvikkeet mutten saa tehtyä?
Alkuperäinen kirjoittaja Kypsä:Montako puuta tarvitaan nuotioon? Mulla kolme ja tarvitsen ilmeisesti lisää.
Alkuperäinen kirjoittaja kotitonttu:voi,mun kissani tossa nukkuu vieressä ja täällä mä vaan teen verisiä kissoja jotka naukuu edelleen :ashamed:
Miten sen veren tms saa pois siitä paikalta?
Alkuperäinen kirjoittaja kotitonttu:joo mä etenin kivasti.Paitsi se hämähäkki...?