Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kypsä:Mitäs taikasauvalla? Taas ihan uuno olo ku ei keksi mitään itse :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja tähtiyö:mä sain sen taikasauvan ja pääsin ovesta mutta mitäs nyt sitten?
Alkuperäinen kirjoittaja tähtiyö:joo olen
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Alkuperäinen kirjoittaja jadal:miten ton liukuoven saa auki?
ja mistä sen kirveen saa?
Kirveen sai ku hakkas sen liukuoven edessä olevaa kivipaasia sil vasaral/kirveellä minkä aulasta löysi.Liukuovi aukes napsauttamalla sit ku oli pataan saanu savuavan keitoksen tehtyä...
Mä pääsin jo liukuoven taakse ja sain taikasauvan...nyt mietin sil käyttöö...
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Alkuperäinen kirjoittaja jadal:miten ton liukuoven saa auki?
Kirveen sai ku hakkas sen liukuoven edessä olevaa kivipaasia sil vasaral/kirveellä minkä aulasta löysi.Liukuovi aukes napsauttamalla sit ku oli pataan saanu savuavan keitoksen tehtyä...
miten sä sait sen taikasauvan?
oon yrittänyt vaikka mitä mut ei tapahdu mitään. lepakko poltettu, padan sisältö kaadettu ja entä nyt?
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Alkuperäinen kirjoittaja jadal:miten ton liukuoven saa auki?
miten sä sait sen taikasauvan?
oon yrittänyt vaikka mitä mut ei tapahdu mitään. lepakko poltettu, padan sisältö kaadettu ja entä nyt?
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:mitäs tolla ristillä on tarkoitus tehdä?
ja mistä sinne parvekkeelle pääsee?
kiitti jos jaksatte taas neuvoa =)
Alkuperäinen kirjoittaja Kypsä:Alkuperäinen kirjoittaja jadal:mitäs tolla ristillä on tarkoitus tehdä?
ja mistä sinne parvekkeelle pääsee?
kiitti jos jaksatte taas neuvoa =)
Ristillä liukuoven takaista lepakkoa.