Huonepeli, apuja!

joo
Alkuperäinen kirjoittaja pop:
nyt 5 tavaraa. 2 käytin siihen boxiin joka on kassissa. Pitäis jostain keksiä koodi siihen boxiin et sais kuviot oikein ja auki sen.
mä löysin vasta noi. lisäks mulla on tuli kynttilässä, se muna joka oli alussaki ja peili, jonka takana purkka. En oo keksinyt mihin peili tulis.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mary-Ann:
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Alkuperäinen kirjoittaja Mary-Ann:
Eli siis mistä hyllystä minkä kiinnikkeen ? Mistä L-n mallinen osa ja toinen ruuvi ? :headwall: :headwall:
Alakerran hyllyn päältä tikkailla
Voi juku, kiits. Oon mä noi tikkaat saanu irti mutta oon vaan ettiny niille uusia kiinnikkeitä :D
millä sen kulmaraudan saa irti? :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ÖpöNaana:
Alkuperäinen kirjoittaja Mary-Ann:
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Alkuperäinen kirjoittaja Mary-Ann:
Eli siis mistä hyllystä minkä kiinnikkeen ? Mistä L-n mallinen osa ja toinen ruuvi ? :headwall: :headwall:
Alakerran hyllyn päältä tikkailla
Voi juku, kiits. Oon mä noi tikkaat saanu irti mutta oon vaan ettiny niille uusia kiinnikkeitä :D
millä sen kulmaraudan saa irti? :ashamed:
:attn:
 
nostoa
Edistyin vähän viimesimmässä pelissä. Eli roskasesta vaunusta piti kerätä kokispullo ja valkonen roskapussi. Pussin sai kammalla auki. Roskiksen sisältö ja kola reagoi keskenään, sitä pitää sit ruiskia ympäriinsä ni pääsee eteen päin. Kuulostaapa todella järkevältä ;) Kannattaa suunnata viimeseen vaunuun. mut siellä on tullut jumi, en ehdi napata tavaraa mikä pitäis saada.

t. joo
 
joo
Olipa outo peli. Luulen päässeeni läpi. Ehkä... lopputeksteihin tuli LUT ??? Ihan pimeitä kuvia näytti välillä. Uus vois olla kiva, meen nyt kuitenkin kattoona amasing racea.
 

Yhteistyössä